טלוויזיה

מגישת ערוץ 14 מתפוצצת: "המשכורת הכי רווחית שאפשר לקבל"

ליטל שמש טוענת בראיון: "אנחנו עדיין מנסים להבדיל בין הפת״ח לחיזבאללה, בין חמאס לרשות הפלסטינית… קחו דוגמא: הרשות הפלסטינית מעניקה לכל משפחת מחבל נוחב׳ה שחוסל - מענק חד פעמי של אלפי שקלים, לכך תוסיפו את הקצבה החודשית המוענקת לכל מחבל נוחב׳ה שלא חוסל ויושב בכלא הישראלי"
מערכת ice |  2
ליטל שמש (צילום מסך)
ליטל שמש, אשת התקשורת מגישת ערוץ 14, מחברת הספר ׳כמה שווה יהודי מת?׳, בשיחה עם שי גולדשטיין וארז תדמור ברדיו גלי ישראל: ״אנחנו לא התעוררנו עדיין מהקונספציה בה אנחנו שבויים במשך שנים".
היא גם טענה: "אנחנו עדיין מנסים להבדיל בין הפת״ח לחיזבאללה, בין חמאס לרשות הפלסטינית… קחו דוגמא: הרשות הפלסטינית מעניקה לכל משפחת מחבל נוחב׳ה שחוסל - מענק חד פעמי של אלפי שקלים, לכך תוסיפו את הקצבה החודשית המוענקת לכל מחבל נוחב׳ה שלא חוסל ויושב בכלא הישראלי".
 
עוד טענה: "בנוסף לזה - כל מחבל נוחב׳ה ומחבל אחר שישוחרר ומשוחרר מהכלא - מקבל עבודה בשירות הציבורי ברשות הפלסטינית ובה נרשם לו אוטומטית וותק המחושב לפי תקופת הזמן שישב בכלא הישראלי. זאת המשכורת הכי רווחית שיכול לקבל מחבל שישב בכלא הישראלי״
עוד אמרה: ״אנחנו חייבים, פשוט חייבים - לסגור את צינור הכסף של הרשות הפלסטינית, לקזז את הכספים האלה. שבעה אחוזים מתקציב הרשות מיועד למשרד האסירים של הרשות, רק לשם השוואה: תקציב המשרד לביטחון לאומי שלנו - הוא 5% מתקציב המדינה״
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אני צופה קבוע רק בערץ 14
    רז 03/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לומר את האמת עייפתי מכול ערוצי התבהלה ... אבל אני חייב להתוודות שאת המגישה הזו אני לא סובל . ליטל שמש? וואו זו בין התכניות היחידות שבהן אני עובר לערוץ המוסיקה ..
    סגור
  • 1.
    קישור פשוט יכל להוכיח את הטענות
    1 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם לתת קרדיט לאתר pmw החושף שקרים מחד או הוכחות חשובות מנגד בתקשורת של הרשות הפלסטינית וכו'.
    סגור