טלוויזיה

אנה זק קוטפת תפקיד חדש: זוהי הסדרה החדשה בה היא תככב

"מי זאת?", אנה זק תככב בסדרת דרמה חדשה בשם "ים המוות", שם זמני, בקשת 12, לצד השחקנית האהובה ניב סולטן

מערכת ice | 
אנה זק (צילום איילת ארד)
הזמרת האהובה, אנה זק, הולכת לככב בדרמה חדשה בקשת 12 לצד ניב סולטן האגדית. על פי פרסום של ערן סוויסה באינסטגרם היום (שישי), הכוכבת תשחק בדרמת מתח בלשנית חדשה בסגנון אגתה כריסטי.
שם הסדרה החדשה הוא "ים המוות", השם הוא זמני. זק תגלם שם זמרת מצליחה, שמגיעה למלון קורונה בים המלח. במלון מתרחש מקרה מוות מסתורי, אותו חוקרת השוטרת הצעירה ניב סולטן.
 
את הסדרה המסקרנת כתבה רז יובן ויביים אותו תומר שני. מפיק הסדרה יהיה יואב גרוס האגדי. כזכור, זו פעם ראשונה שזק מלוהקת לסדרת דרמה למבוגרים.
רק לאחרונה, אושיית הרשת המצליחה התראיינה לווינט ושיתפה שמאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, הקול שלה נחלש וקשה לה יותר להופיע. לצד העומס בהופעות והקשר הרומנטי המתוקשר עם הזמר יהונתן מרגי, זק מצליחה להכניס ללוח זמנים העמוס שלה גם פגישות עם חטופים ולפרסם תמונות של נעדרים וחטופים להעלאת מודעות ציבורית. זק האהובה, לא שוכחת לרגע את הזוועות של השביעי באוקטובר ומזכירה לכולנו, שבהחלט אפשר לעשות את הכול ועדיין להיות רגישים למצב.
 
כמו כן, הסופרת והמחזאית אגתה כריסטי אשר ממנה לקחו את ההשראה לסדרה החדשה, מוכרת בעיקר בשל עשרות סיפורי הבלשים שכתבה. כריסטי כתבה 93 ספרים ו-17 מחזות. ספריה תורגמו ל-44 שפות ומהם נמכרו כשני מיליארד עותקים, המקנים לה את שיא גינס במכירות לסופר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה