טלוויזיה

רותי ברודו בווידוי כואב: "הוא היה איש מריר וקשוח"

לאחר שמתמודד סיפר על המוות של אביו שהתמודד עם אלצהייימר, שופטת מאסטר שף לא נשארה אדישה והזדהתה עם סיפורו: "לאבא שלי היה סוג של אלצהיימר. הוא גם הפך להיות ילד קטן, אבל לנו זה היה פתאום קל יותר לאהוב אותו. הוא היה איש מריר וקשוח ופתאום הוא נהיה מצחיק".
מערכת ice | 
רותי ברודו (צילום מסך רשת 13, פייסבוק/בראסרי)
שופטי מאסטר שף בקשת 12 ממשיכים לשתף לא מעט סיפורים וחוויות מהילדות. הפעם הגיעה תורה של מחלת הדמנציה לעלות לאוויר במהלך הפרק האחרון של התכנית, כאשר רותי ברודו שיתפה על ההיכרות שלה עם המחלה מקרוב, כאשר אביה חלה בה.
מדובר בפרק האודישנים הלפני אחרון כאשר הערב [שבת], תסגר הנבחרת לעונה הקרובה של התכנית. מי שהעלה את הנושא הוא המתמודד עומרי קאופמן שסיפר על מחלת הפרקינסון שהרגה את אביו שהלך ודעך בעקבותיה.

קאופמן אמר לשופטים: "הוא היה ממש חולה, 20 שנה היה לו פרקינסון והשנים האחרונות היו ממש קשות. הוא היה הבן אדם הכי חכם שהכרתי ולראות אותו הופך לילד קטן זה קשה, הוא לא היה אריה, הוא היה הבנאדם הכי חכם שאני מכיר".
ברודו לא נשארה אדישה והזדהתה עם סיפורו: "לאבא שלי היה סוג של אלצהיימר. הוא גם הפך להיות ילד קטן, אבל לנו זה היה פתאום קל יותר לאהוב אותו. הוא היה איש מריר וקשוח ופתאום הוא נהיה מצחיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה