טלוויזיה

דרמה בחדשות 13: עורך המהדורה המרכזית פורש מתפקידו

ניר נוימן מונה בתקופתו של ישראל טויטו המנכ"ל דאז, ושימש בארבע השנים האחרונות כעורך המהדורה המרכזית של חדשות 13. כעת הוא מודיע על פרישתו מהתפקיד
שירה יום טוב | 
חדשות 13 (צילום מסך חדשות 13)
העורך הראשי של המהדורה המרכזית בחדשות 13, ניר נוימן הודיע על עזיבת התפקיד לאחר ארבע שנים. עזיבתו מתרחשת דווקא כעת בתקופה שברשת 13 בכלל ובחדשות בפרט עובדים חזק על מיצוב מחודש של רצועות השידור וטבלאות הרייטינג.
נוימן, בן 37, ערך לפני כן את תוכניתו של חיים אתגר, "חשיפה", ושימש במשך ארבע שנים כעורך של מהדורת החדשות המרכזית של רשת 13. נוימן נכנס לתפקיד, תחת מינויו של מנכ"ל החדשות דאז ישראל טויטו, וערך את המהדורה עבור תמר איש שלום ואודי סגל, ובהמשך בהגשתה של הילה קורח שהחליפה את תמר איש שלום. לפני כן כיהן נוימן בתפקיד העורך הראשי של רצועת הבוקר בקשת. 
מדובר בעזיבה משמעותית מאחורי המסך אמנם, אך ברקע העובדה שבחדשות 13 נעשים מאמצים בשבועות האחרונים להחזיר טאלנטים לערוץ, כשברקע החוזה המוטל בספק של שרון גל שעזב לפני שנה לעכשיו 14. 
 
נוימן כבר עבד בחברת החדשות 13 כשהייתה עדיין חברת החדשות עשר, שם מילא מגוון תפקידים, ביניהם עורך מהדורת השבת עם אושרת קוטלר, עורך חמש עם רפי רשף וצינור לילה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה