טלוויזיה

רשת 13 ממשיכה בגל העזיבות: מי החליט לעבור לכאן 11?

איל אליה, ששימש עורך התכנית 'העולם הבוקר' בערוץ עוזב את תפקידו ועובר לערוך את חדשות השבת עם טלי מורנו בתאגיד השידור, בעבר שימש כעורך אורלי וגיא בערוץ עשר ועורך בערוץ הספורט
כפיר אדר |  1
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
השינויים בערוץ רשת 13 לא מפסיק ול-ice נודע כי איל אליה, ששימש עורך התכנית 'העולם הבוקר' בערוץ עוזב את תפקידו ועובר לערוך את חדשות השבת עם טלי מורנו בתאגיד השידור כאן 11.
אליה היה העורך בפועל של העולם הבוקר בחמש וחצי השנים האחרונות, עוד מימי אברי גלעד והילה קורח דרך צביקה הדר, גאולה אבן וכו'. לפני כן הוא שימש כעורך אורלי וגיא בערוץ עשר ועורך בערוץ הספורט.
 
רק בשבוע שעבר, מוטי בר זיו, סמנכ"ל בכיר לסחר ברשת 13 המשיך לאייש תפקידים בכירים בחטיבה  שתחת ניהולו, ולהחזיר כוחות ישנים-חדשים לחטיבת הסחר. ב-ice פרסמנו כי רמית רחמני המכהנת כיום בתפקיד מנהלת שיתופי פעולה ב-ynet  חזרה לרשת 13 בתפקיד מנהלת מחלקת  שיתופי פעולה ועידות  ויזמות. 
נזכיר כי רק לאחרונה מונתה מירב סביליה-גור  לתפקיד מנהלת סחר ומדיה ויד ימינו של בר זיו, חזרה משותפת של שניהם לרשת 13 רגע אחרי מינויו של המנכ"ל החדש אמיליאנו קלמזוק.
רחמני החלה את דרכה המקצועית בקשת, שם מילאה מגוון תפקידים בתוכן והפקה.  לאחר 13 שנה הצטרפה להקמת ערוץ החדשות הבינלאומי i24News, בתפקיד מנהלת לוח שידורים ומשם עברה לרשת בתפקיד מנהלת שיתופי פעולה מסחריים. לאחר חמש שנים בהן ניהלה שיתופי פעולה בתוכניות מובילות כמו הישרדות, האח הגדול אקס פקטור ועוד,  עברה לתפקיד מנהלת שיתופי פעולה אסטרטגיים ב- ynet .
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחזירו את אורלי וגיא (ל"ת)
    גם ככה אברי הלך 04/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור