טלוויזיה

ליל הסדר בצילומי "הישרדות" בפיליפינים: כך חגגו אנשי ההפקה

צוותי ההפקה של הישרדות נמצאים בימים אלה בפיליפינים לצילומי העונה ה-13 של הפורמט ברשת, כך שאת ליל הסדר חגגו יחד במשותף מעבר לים. כך זה נראה
שירה יום טוב |  4
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/הישרדות, אינסטגרם גיא זוארץ)
הפקת הישרדות המריאה לפני כשבועיים לפיליפינים לצורך צילום העונה ה-13 של תוכנית הריאליטי המצליחה של רשת 13, ובשל לוח הזמנים הכמעט קבוע בשנים האחרונות, את ליל הסדר חגגו אנשי ההפקה יחד מעבר לים, כשאיתם גם גיא זוארץ המנחה ומשפחתו שבאופן חריג הצטרפה השנה.
זוארץ עצמו הוביל במהלך הסדר שירה בציבור בליווי גיטרה, וציין בעמו דהאינסטגרם שלו את החוויה מעריכת הסדר המשותפת מעבר לים, בזמן שבישראל עדיין מתחוללת מלחמה ומצפים לשובם של החטופים לביתם.
 
זוארץ כתב לעוקביו, "חג שמח סדר פסח - הסדר עוד לא חזר לחיינו - רק כשהם יחזרו. התחלנו את הסדר בתפילה לחזרתם של החטופים, לבריאותם, לחייהם. התפללנו, חיזקנו מרחוק וחשבנו על שולחן הסדר החסר שלהם והלב הכואב. אמן שיגמר כבר ויחזרו הביתה".
זו העונה ה-13 של הישרדות בתוך 17 שנים כאשר לאורך העונות כולן, זוארץ מנחה ומוביל את התוכנית ביעדיה השונים, כאשר בשנים האחרונות התמקמו הצילומים בכפר גוטה שבפיליפינים. בתחילת המלחמה, ביום בו קבר זוארץ את אחיינו שנרצח בטבח הנובה, שיתף המנחה בהתרגשות כי בכפר הניפו דגל ישראל כאות תמיכה והזדהות עם המצב הקשה בארץ.
 

מלבד אנשי הצוות של ההפקה נכחו בסדר גם בני משפחתו של זוארץ, יעל בר זוהר ושלושת ילדיהם, שבאופן חריג הצטרפו אליו למספר ימים באי. הישרדות צפויה לסיים ארת צילומי העונה בעוד כחודש וחצי, ולעלות לשידור לקראת סוף השנה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה עם השורדים המסכנים (ל"ת)
    א 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    די זה לא מעניין. אנחנו במלחמה חיילים נלחמים
    אתי 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת די. חיילים בחסית. חטופים בשבי. מה איכפת מרודף הבצע הזה?
    סגור
  • 1.
    רק כסף מעניין את משפחת זוארץ
    אסתר 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 6
    ליל סדר .זה אמור להיות בביית ללא גיטרה . במקום כשר אוכל כשר. עם המשפחה לא עם מקום שבני אדם אוכלים שרצים רו גופם חשוף הישרדות לא מתאים לחג הפסח.כמו הבודהה ברעות בחג העצמאות.שכחתם להיות יהודים.מה שמעניין אותכם כסף ולכן אלוקים מעניש את עם יראל.
    סגור
  • הוצאת לי את המילים.. (ל"ת)
    חי 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור