טלוויזיה

'המורדים' חוזרים לישראל: זה התאריך שנקבע למופע הענק שנדחה

אחרי הדחיה בשל המצב הבטחוני שהסלים והביא לביטול, הפקת המורדים בישראל מודיעה על תאריך חדש: 15 בספטמבר בלייב פארק בראשון לציון, כאשר צפויה הופעת ענק עם כמעט כל הסגל המקורי של הסדרה
מערכת ice |  1
המורדים חוזרים לישראל (צילום יאיר דורי)
לאחר שביקרו בארץ לפני עשרים שנה - כוכבי "המורדים" היו אמורים להגיע למופע בינלאומי ראשון בישראל מאז פרוץ המלחמה והתאריך המקורי היה ב-25 באפריל 2024, חול המועד פסח, בלייב פארק ראשון לציון. אלא שבשל החשש המופע בוטל, אך כעת יש חדשות טובות ותאריך חדש.
אחרי הדחיה בשל המצב הבטחוני שהסלים והביא לביטול, הפקת המורדים בישראל מודיעה על תאריך חדש: 15 בספטמבר בלייב פארק בראשון לציון, כאשר צפויה הופעת ענק עם כמעט כל הסגל המקורי של הסדרה
כוכבי טלנובלת הנעורים הארגנטינית הייתה בשיא הפופולריות בשנת 2004. בין הכוכבים: לואיסנה לופילטו, קמילה בורדונבה, פליפה קולומבו ובנחמין רוחאס. החבורה הופיעה  מול 150 אלף צופים ישראלים ב- 17 הופעות בהיכל מנורה. כוכבי הסדרה ידועים כאוהבי ישראל, ותמכו בה לאורך השנים בתקשורת וברשתות.
 
ג'ודי שלום ניר מוזס ליוותה את השחקנים במהלך הצילומים בארגנטינה, הסיורים וההופעות בארץ וארוחת ליל הסדר במהלכה גם כוכב הסדרה בנחמין רוחאס חגג את יום הולדתו ה-18. 
את המופע מפיקים יאיר דורי, האיש שהביא את הטלנובלות לארץ, אשת יחסי הציבור בר רימוני ושוקי גור מבעלי "גלים הפקות", בעלת הזכויות של "כמעט מלאכים". מטעם ההפקה נמסר שתזמין למופע מפונים רבים מעוטף עזה ומהצפון על מנת לתת להם הפוגה מהמצב הקשה.
מכירת כרטיסים לקהל הרחב תחל היום (ראשון) בשעה 11:00. מחירי הכרטיסים ינועו בין 299 שקלים לדשא, 449 שקלים לטריבונה ו-549 שקלים לגולדן רינג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לצאת להפגין כנגד הריקנות הזו. זה חינוך זה ? (ל"ת)
    יהודה קפלן 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור