טלוויזיה

בגיל 44: כוכבת הסדרה "שנות ה-80" בהיריון ראשון - "קורע לב"

השחקנית ענבל גלאם סיפרה על היריון ראשון אחרי עשור של טיפולים: "רגע לפני החג, בוחרת לפרסם כאן לפני שיצא משליטתי אחרי מסע ארוך של כ-10 שנים של בירורים וטיפולים - שמחה לבשר שאני בהריון. מאושרת עד השמיים, מודה לאלוהים על המסע, על השברים והנפילות, על ההתרוממות הרוחנית, על הדרך, על המלאכים ששלח אלי"
מערכת ice |  2
שנות ה-80 עונה 4 (צילום אוהד רומנו)
זוכרים את אירמה? הדמות שגילמה השחקנית ענבל גלאם? מתברר כי הכוכבת של הסדרה "שנות ה-80" ו-"שנות ה-90" ברשת 13, מודיעה על הריון ראשון ומרגש בגיל 44, בחלוף עשור של ניסיונות וטיפולים כדי להצליח להביא ילד לעולם. 
גלאם סיפרה על כך רגע לפני ערב החג ברשתות החברתיות: "רגע לפני החג, בוחרת לפרסם כאן לפני שיצא משליטתי אחרי מסע ארוך של כ-10 שנים של בירורים וטיפולים - שמחה לבשר שאני בהריון. מאושרת עד השמיים, מודה לאלוהים על המסע, על השברים והנפילות, על ההתרוממות הרוחנית, על הדרך, על המלאכים ששלח אלי לשמור עלי למטה ולמעלה - על הכל".
 
עוד חשפה: "בתוך זמן מלחמה, כשאני עם כדורי הרגעה והחלטה שדווקא עכשיו עם ישראל חי, שבתי לטיפולים. המסע שלי רק מתחיל ואני לוקחת אותו בזהירות ובשמחה רבה ובנימה זאת, חשוב לי לבקש שתכבדו את הזמן הפרטי שלי עם עצמי (במרפאה או ברגעים אינטימיים) וחסכו ממני שאלות. במקום זאת, ברכה ללידה קלה ובידיים מלאות בע"ה - תהייה נהדרת" .
גלאם כתבה לסיום: "נ.ב - בקשה קטנה לי אליכם, כשאתם פוגשים/ת נשים ללא ילדים בגיל בוגר אל תשאלו אותן למה הן לא עושות ילדים? זה קורע את הלב. אנחנו לא תמיד רוצות לשתף שאנחנו בטיפולים כבר שנים ולא מצליחות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל טוב לשחקנית ענבל גלאם .אירמה
    דלית 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל טוב לך על ההריון את שחקנית מעולה ומצחיקה..שיהיה לך המשך היריון קל ונעים..בכל גיל איפשר להיכנס להיריון אפילו בגילך..שיהיה לך כוחות בהמשך לגדל התינוק.כי לא קל לגדל תינוק לבד..ובהצלחה בהמשך ההריון
    סגור
  • 1.
    מאחל ברכה ללידה קלה ובידיים מלאות בע"ה (ל"ת)
    משה 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור