טלוויזיה

לוסי אהריש זועמת אחרי שהותקפה: "תתביישו לכם, בלתי נתפס"

מגישת רשת 13 חשפה בשידור את היקף התגובות שקיבלה על הסטורי בו חשפה שיחה תמימה עם בנה אדם, וזעמה על קריאות האחדות, "תתביישו לכם, העיקר בעולם שונאים אותנו"
שירה יום טוב |  6
לוסי אהריש (צילום מסך חדשות 13)
מגישת חדשות 13 לוסי אהריש חשפה היום (חמישי) בשידור, כי בעקבות סטורי שהעלתה ובו חשפה שיחה תמימה עם בנה המשותף עם השחקן צחי הלוי, חטפה עשרות תגובות קשות בהן נטען כי היא מגדלת מחבל.
במהלך שידור התוכנית שלה היום, דיברה המגישה על התגובות שקיבלה ומתחה ביקורת חריפה על מגמת השנאה בין חלקים ומגזרים שונים בישראל, כשבמרחב הציבור מתנוססת הסיסמה "ביחד ננצח", ובעולם האנטישמיות גואה.
אהריש שיתפה במונולוג לא מתוכנן בתגובות הקשות שהוטחו כלפיה וכלפי בנה ואמרה, "אני העלתי סטורי עם הילד שלי לפני כמה זמן, שיחה שהיתה לי עם אדם על זה ששאלתי אותו מה אתה רוצה להיות כשתהיה גדול והוא אמר לי אמא אני לא רוצה לגדול, אני מפחד.  אז אמרתי לו, נכון. לפעמים זה מפחיד להיות גדול. והדבר הזה עלה באחד האתרים. והתגובות שאני קיבלתי שם על הילד, זה בלתי נתפס.
"לבוא להגיד לי שאני מגדלת בבית מחבל בפוטנציה שירצח את אבא שלו או שיגדל לרצוח יהודים וזה לא תגובה אחת, ולא שתיים ולא עשר ולא עשרים ולא חמישים. כל מה שנותר לי להגיד לאנשים זה תתביישו לכם על הביחד ננצח הזה שאתם מדברים עליו, זה לא ביחד ננצח, אתם מזמן בחרתם בהיפרדות.
 
"זה לא רק דיבור אלי כערביה. זה דיבור למשפחות חטופים וזה דיבור לחטופים שחזרו או לדניאל אלוני שאמרו לה תגידי תודה בכלל שחזרת ושהזחירו אותך על זהיא אמרה שקשה יהיה לחגוג  ולהדליק משואות. אז באמת כשאתם מדברים על ביחד ננצח תתחילו לחשוב טוב טוב על איך אתם נראים ומה אתם כותבים ברשתות החברתיות ומה אתם אומרים לאנשים שלא קשורים לשום דבר. אבל העיקר שונאים אותנו בעולם, נכון? ברור".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    גב' לוסי הריש
    טלי 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסי הריש ,הכי פשוט לא אוהבים אותך !!!
    סגור
  • 3.
    אין עלייך
    סיוון 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לוסי! להתעלם מהפירות הבאושים שלצערינו תמיד יהיו .
    סגור
  • 2.
    לוסי
    יושר 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    כאיש ימין אני מחזק אותך תמשיכי להיות אמא גאה מאחל לכם את הטוב ביותר אסור לתת להם לנצח אנחנו ננצח את אנשי החושך
    סגור
  • 1.
    מי את בכלל ?
    אורלי 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    4 4
    ביחד ננצח כולל את הביחד היהודי! הוא לא כולל כל מי שהוא אח של אותם איסלמסטים שרצחו ערפו ואנסו את היהודים! הבנת - ביחד ננצח - זה ביחד ששמור לעם היהודי בלבד ואת לא היית ולעולם גם לא תהיי חלק ממנו, למרות שבזכותך דור שלם יהודי נכחד.
    סגור
  • קודם צריך לנצח אנשים חשוכים כמוך
    פרסיפל 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אחרי זה נטפל בטרור מבחוץ
    סגור
  • חזור..
    שלום 04/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לעולם החושך ממנו הגחת! שם מקומך !
    סגור