טלוויזיה

לוסי אהריש חושפת: זה המשפט המדאיג שאמר לה בנה

אהריש סיפרה: "אני ואדם אחרי שקראנו ספר: אני: אדם מה אתה רוצה לעשות שתהיה גדול יותר?; אדם: אני לא רוצה לגדול...; אני: למה?; אדם: כי אני מחפד (מפחד); אני: (...שתיקה קצרה...) האמת ממי לפעמים זה קצת מפחיד להיות גדול...לילה טוב ילד שלי וחלומות פז... אנחנו פה לשמור עליך".
מערכת ice |  4
לוסי אהריש (צילום מסך רשת 13)

לוסי אהריש כבר תקופה לא במסך שלכם אחרי הריב המתוקשר עם אייל ברקוביץ' בחדשות 13, מה שכנראה סולל את דרכה של לוסי אהריש החוצה מהפאנל, אבל הבוקר (רביעי) היא סיפרה בפוסט באינסטגרם על משהו אחר שמדאיג אותה.

אהריש סיפרה בפוסט: "אני ואדם אחרי שקראנו ספר:

אני: אדם מה אתה רוצה לעשות שתהיה גדול יותר?

אדם: אני לא רוצה לגדול...

אני: למה?

אדם: כי אני מחפד (מפחד)

אני: (...שתיקה קצרה...) האמת ממי לפעמים זה קצת מפחיד להיות גדול...לילה טוב ילד שלי וחלומות פז... אנחנו פה לשמור עליך".

כזכור, רק לאחרונה אהריש כתבה: "הרבה אנשים שאלו אותי לאן נעלמתי מהמסך... אז לא נעלמתי אחרי השבעה באוקטובר המילה "ישראלי" הפכה להיות מאוד מורכבת אז יצאתי לארצות הברית לנסות לפרק את המורכבות הזאת מהעיניים של אישה, ערביה, מוסלמית ישראלית שגאה בשלל הזהויות שלה וחיה בחלק היותר מאתגר של העולם".
 

היא המשיכה: "פגשתי אנשים מדהימים, בני אדם בשלל זהויות שמנסים להתמודד עם הקושי הבלתי נתפס של אירועי השבעה באוקטובר, קושי שאנחנו עדיין מנסים לעכל ולהבין... והאמת שכנראה יקח לנו עוד זמן. הרבה זמן. אבל עד שזה יקרה, זה הזמן לחזור הביתה ולהמשיך להילחם על הבית ובעיקר להמשיך להילחם על 133 חטופים שמחכים לחזור הביתה. אני חוזרת עם הרבה תסכול אבל עם הרבה תקווה שהטוב לא נעלם מהעולם".
לסיום כתבה: "אני חוזרת הביתה לחבק את הילד שלי ולהגיד לו: "יש עוד הרבה עבודה אבל כמו שאמא ואבא תמיד אומרים אין דבר כזה "אני לא מצליח"... בסוף אתה תמיד תצליח לעשות את כל מה שתרצה... ואם לא אנחנו תמיד נהיה מאחוריך כדי לתת לך דחיפה קטנה". לילה טוב אמריקה היית טובה אליי, אבל עם כל הכבוד לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות...אין כמו בבית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לוסי
    אזרח 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גברת לוסי את צריכה לדעת את המקום שלך זה לא המקום לאמר בתוכנית עם ברקו על יהודי מחבל. מחבלים זה רק מוסלמים לצערך יהודי אם לא היה מרגיש מאויים הוא לא יעשה דבר וחצי דבר הבנת גברת לוסי. ולמה לשחרר אסיר יהודי כי רק אסיר מוסלמי מסוגל לרצוח סתם בשם אללה והוא מחבל אין יהודי מחבל סורי . יהודי כל החיים שלו מגן על עצמו ואם הוא מרגיש נפגע או בסכנה קיומית הוא יהרוג ולהסיפור של הבן שלך זה רק מתחיל ואמרנו לך את זה היה עדיף שתתגיירי כי הבן שלך מוסלמי לכול דבר בגלל זה הוא לא רוצה לגדול חמודה כנראה שאת משדרת לו או שתתגרשי או שתעברי לחו"ל רוב הילדים האלה בורחים מההורים לחו"ל והם לא מוצאים מנוחה כאן מקווה שהבנת כל מה שתעשי זה לא יעזור החברהחזקה הרבה יותר ועוד מה שקורה היום זה בכלל קטסטרופה ואת במקום להבין את חכמולוגית את חיה בסרט הודי כנראה תראי את עצמך את אומרת משהו ישר בודקים אותך במגדלת ואת מזייפת כי את לא מבינה את החיים את הראש היהודי יש לך לב מברזל האנשים בטראומה ואותך זה לא מעניין כיזה לא שלך וזה רק עובר לידיך הבנת .
    סגור
  • 3.
    Bring them home
    Bring them home 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מתעסקת בעצמך ובזהות שלך בזמן שאחים שלך בגיהנום בידי בני הדת האלימה והבזויה בעולם. חשבת מה היה קורה אם היית נולדת בסוריה עיראק או אפגניסטן ? תתאפסי על עצמך ותבחרי צד
    סגור
  • 2.
    מה. לא. ידועה. על. השוויון
    דודו מרכז. 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היי. הי. אשת. תקשורת. לוסי את. אישה חזקה. אומרת. מה. שיש. בפנים. אמת לאמיתה. חיי. את. חייך. בטוב. בהצלחה ותעשי. טוב. לכולם. אין. אל. האמת. בלי פוזה. טעזבי. את. כול. המסיטים. מרועה מדברים. תחייה. בשלום. בשקט. על פני האדמה. ותן. לחיות. בשקט. ושלום לצידנו ביחד. וזו. הנקמה. למסיטים. מתרגם לבעלי. 3. יחידות. בערביית. הלק. עד מתי. רשעים. יהלוזו. בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    אלופה (ל"ת)
    גיא 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור