טלוויזיה

אייל ברקוביץ' בעימות בשידור: זו התשובה שהרתיחה את לוסי אהריש

ברקוביץ' אמר במפתיע בתחילת הדיון: "אני חושב שבן גביר צודק", ואז הסביר כי: "אתם משחררים מחבלים ומשאירים יהודים בכלא? אם כבר רוצים לשחרר 40-50 עצירים, עדיף לשחרר יהודים ולא ערבים". לוסי אהריש ממש לא התחברה לדבריו ותהתה: "למה, מחבל הוא לא מחבל?". ברקוביץ' ענה לה חד משמעית: "יהודי זה יהודי וערבי זה ערבי".
מערכת ice |  6
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אייל ברקוביץ' עכשיו הגיע באמת לבית החדש שלו. עימות גדול ראשון בהשתתפותו נרשם בפאנל של חדשות 13 אמש (שישי), כאשר הרתיח בשידור חי את העיתונאית לוסי אהריש בתשובה שנתן בנוגע לשחרור של מחבלים מהכלא.
ברקוביץ' אמר במפתיע בתחילת הדיון: "אני חושב שבן גביר צודק", ואז הסביר כי:. "אתם משחררים מחבלים ומשאירים יהודים בכלא? אם כבר רוצים לשחרר 40-50 עצירים, עדיף לשחרר יהודים ולא ערבים".
 
לוסי אהריש ממש לא התחברה לדבריו ותהתה: "למה, מחבל הוא לא מחבל?". ברקוביץ' ענה לה חד משמעית: "מחבל הוא מחבל". אהריש שאלה בהתרסה: "אז מה ההבדל בין לשחרר מחבל ערבי למחבל יהודי?", לכך ענה ברקוביץ': "מה זאת אומרת? יהודי זה יהודי וערבי זה ערבי".
 
לאחר שאהריש אמרה: "לא הבנתי", ברקוביץ' המשיך והסביר: "מחבל ערבי שרוצה לרצוח אותנו - את היהודים - לא צריך לשחרר". אהריש לא עצרה ושאלה: "ומחבל יהודי שרוצה לרצוח ערבים - צריך לשחרר אותו?". ברקוביץ השיב לה: "כן, לפני הערבים". אהריש לא האמינה למשמע הדברים: "איזה מין דבר זה? מחבל הוא מחבל".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מבין שעם דעותיו הרייטינג לא יעלה אז....
    שרגא 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מנסה כעת להתחבב על הימין.
    סגור
  • 5.
    בקטע הזה הוא צודק
    לב 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק שהוא היה צריך להסביר לה שאין מחבלים יהודים הם באים לנקום בסך הכל ולכן הם לא נקראים מחבלים אבל בסך הכללי ברקוביץ אידיוט ולכן הפסקתי לראות ערוץ 13 ביום שישי עברתי ל11 כי אין ערוץ 14 בשישי
    סגור
  • 4.
    לוסי,הישראלים לא עצורים על רצח!הם לא רצחו ולא רוצחים! (ל"ת)
    די עם השקרים וההסתה 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    זוג אידיוטים
    אריאל 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בסוף, יהודים נעצרים מנהלית בלי חשש אמיתי שיבצעו פיגועים, אלא מסיבות פוליטיות וכדי להצדיק את המשאבים הבזבזניים ואת עצם הקיום של המחלקה היהודית בשבכ. לראיה, מעט מאוד ערבים נרצחו בידי יהודים לעומת כמות עצומה של יהודים שנרצחו על ידי ערבים.
    סגור
  • 2.
    מחבל יהודי?איזה גנבת דעת של אהריש, כמה חנטריש? (ל"ת)
    ביגרד 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מי זה זוכה פרס נובל
    האמיתי 03/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הוא מעניין את התחת מה הוא חושב או לא חושב דיי שחררו אותנו ממנו
    סגור