טלוויזיה

שינויים בלוח השידורים בקשת 12: זו התוכנית שעברה למוצ"ש

אחרי השקה מקבילה של "ווארט" ברשת 13 ו"אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" בקשת 12, הערב שוב היו אמורים לעלות לשידור במקביל, אלא שבקשת בחרו להזיז את הדרמה למשבצת חדשה
שירה יום טוב |  1
מגי אזרזר בסדרה אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו (צילום מסך קשת 12)
דרמת הפשע החדשה בקשת 12, "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" בכיכובה של מגי אזרזר, תזוז ממשבצת השידור שיועדה לה הערב (רביעי), ובמקומה תשודר מאסטר שף, שיושבת על משבצת מוצ"ש בשבועות האחרונים. הסדרה שהחלה את שידוריה השבוע ביום שני, בפרק פתיחה מוצלח, אמורה היתה לשדר את הפרק השני של העונה הערב (רביעי). במקום זאת, תעבור למלא את משבצת מוצ"ש אחרי מהדורת חדשות סוף השבוע בהגשת דנה ויס.
פרק ההשקה של "פאלו אלטו" שודר ראש בראש מול השקת הריאליטי שידוכים החדש ברשת 13, "ווארט" שמתמקד בשידוכים במגזר החרדי. ההשקה של ווארט רשמה נתונים טובים ביחס לרשת 13, עם 9.7% ברייטינג לפרק הפתיחה, ופיק של 11.3%. בקשת 12 השיגה פאלו אלטו 15.5% עם 388 אלף צופים, 100 אלף יותר מלווארט.
הערב אמורות היו התוכניות לעלות שוב לשידור ראש בראש אלה שבקשת 12 כאמור, מזיזים את הדרמה בכיכובה של מגי אזרזר למשבצת מוצ"ש, משבצת שנחשבת חזקה יחסית. בזמן הזה, ווארט תתמודד על הצופים מול מאסטר שף שנמצאת בעונה חזקה במיוחד. מדובר בצעד יחסית חריג לקשת 12, ככל שלא מדובר בהזזה על רקע אירוע חדשותי מתפרץ.
ככל הנראה מדובר בהזזה אסטרטגית של קשת 12 כדי להשיג נתוני צפייה טובים יותר. בקשת משקיעים בקטגוריית הדרמה בשנים האחרונות יותר ויותר, ועם זאת מגיעים גם להישגים מרשימים עם נתוני רייטינג גבוהים מאוד לסדרות הדרמה. לדוגמה, גוף שלישי המדוברת בכיכובם של יהודה לוי ורותם סלע השיגה בשנה שעברה 17.3% ממוצע רייטינג עונתי. על אף שהנתון שהשיגה פאלו אלטו הוא נתון חזק, נתוני עבר בקטגוריה מעידים על פוטנציאל גדול יותר, ונראה שהזזת המשבצת מגיעה לטובת חיזוק הנתונים.
עבור "ווארט", החדשה של רשת 13 ייתכן שמדובר ביתרון להתמודד מול ריאליטי שרץ על המסך כבר הרבה תוכניות, מה שיכול לעורר סקרנות לנסות את הפורמט החדש, מול שידור לצד תוכנית חדשה נוספת. עם זאת בעונה הנוכחית קהל הצופים של מאסטר שף מראה נאמנות רבה לפורמט והשפעה על הנתונים תהיה הישגית מאוד מבחינת רשת 13, שביחס לפאלו אלטו הצליחה להוביל דווקא בקרב גילאי 65 וכן ביחס המרה לגילאי 25-54 ונשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מעניינת. לא צופים ב 12 ו 13 באופן עקרוני. (ל"ת)
    טלי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור