טלוויזיה

מגישת קשת 12 חושפת בכאב: "נשרפת מגעגועים, חור בלב"

לוסי איוב מספרת לקראת עליית העונה החדשה של 'רוקדים עם כוכבים': "כל רגע שאני לא נמצאת איתה אני נשרפת מגעגועים. ימי צילום באופן כללי הם דבר ארוך וימי צילום של 'רוקדים עם כוכבים' הם ארוכים בצורה קיצונית, אלו ימים שאני יוצאת מהבית לפני שהיא מתעוררת וחוזרת כשהיא כבר ישנה, זה קשה לי, זה חור בלב"
מערכת ice | 
לוסי איוב (צילום יח"צ)
"רוקדים עם כוכבים" יוצאת לדרך בעונה חדשה ומסקרנת ובעוד המתמודדים משקיעים שעות ארוכות בחזרות בדרך לביצוע של כמה דקות שישפיע על גורלם בתכנית, המגישה לוסי איוב גם רואה מקרוב את כל ההתרחשויות, אבל כעת היא תגיע לעונה החדשה עם טייטל חדש - אמא טרייה.
רגע לפני תחילת העונה החדשה היא מספרת: "כשהתפרסמו הליהוקים לעונה הזאת, אמרתי: 'בואנה, הם עשו את זה שוב'. אני חושבת שיש נבחרת מטורפת, מגוונת, אנשים מוכשרים אחד-אחד. מרגש אותי המפגש עם הכוכבים והרקדנים, האנשים הכל כך מוכשרים האלה שעושים עבודה מטורפת. מעבר לזה שאני פוגשת אותם בתוכנית, אני גם פוגשת אותם מאחורי הקלעים לא מעט, מדברת איתם ושומעת על החוויה שלהם - התוכנית הזאת מוציאה מאנשים דברים שהם לא ציפו מעצמם בכלל, יכולות שהם לא היו מודעים אליהן - וכל קשת הרגשות".

היא סיפרה על האמהות הטרייה: "זה לא פשוט, אני באמת תוהה מכל הלב איך נשים שעושות את זה, עושות את זה. הייתה לי חופשת לידה יחסית ארוכה ומאוד נהניתי ממנה, מהזמן איתה - ואני מרגישה שכל רגע שאני לא נמצאת איתה אני נשרפת מגעגועים. ימי צילום באופן כללי הם דבר ארוך וימי צילום של 'רוקדים עם כוכבים' הם ארוכים בצורה קיצונית, אלו ימים שאני יוצאת מהבית לפני שהיא מתעוררת וחוזרת כשהיא כבר ישנה, זה קשה לי, זה חור בלב. ברמה הפרקטית, ברור שאני מסתדרת, יש לה סבים וסבתות מהממים, מטפלת מקסימה, היא באמת עטופה ואהובה - ויש לה אבא שרוב הזמן במילואים אומנם, זה עוד ממד של קושי, אבל היא מסודרת. אני חושבת שלי יותר קשה מלה כרגע".
היא סיפרה: "כל המדינה במצב הזה, זה לא מנחם באיזושהי צורה, זה מאתגר, אבל באמת שתודה על מה שיש. היא מהממת ואנחנו כל כך נהנים לגדל אותה. שוב, זה לא פשוט, אבל בכל פעם שטיפה קשה לי אני נזכרת שיש אימהות במצב שלי עם שניים, שלושה או ארבעה ילדים, באמת שיש לנו הרבה מזל. זה לא טבעי לצלם תוכנית בידור בתקופה כזאת, אבל אני חושבת שהתפקיד שלנו כאנשי טלוויזיה ביום-יום ובתקופה הזאת - הוא לעשות את הדבר שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב, לשמח אנשים ובידור מצוין. לעשות את זה ברגישות הנדרשת ולהביא נחת כמה פעמים בשבוע, כמה שעות בשבוע, שאנשים יוכלו לנקות את הראש מול המסך"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה