טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים יוצאת לדרך: בדרך לשבור שיא ברייטינג?

פורמט הריקודים המצליח שנמצא בין שלוש התוכניות הנצפות מקטגוריית הריאליטי בשנים האחרונות, חוזר למסך בשבוע הבא. האם יצליחו לשבור את מגמת הירידה של העונה השניה כשממול האח הגדול ברשת 13?
שירה יום טוב | 
לוסי איוב, רוקדים עם כוכבים (צילום שי פרנקו, מסך קשת 12)
לפני שבוע קשת 12 הודיעו רשמית על תאריך ההשקה של הריאליטי המצליח "רוקדים עם כוכבים", שחוזר עם 21 כוכבים שיתמודדו לצד רקדנים מנטורים זה מול זה בניסיון לזכות בגביע בעוד כשלושה חודשים בשידור חי מנווה אילן.
התוכנית המצליחה חזרה למסך לפני שנתיים אחרי למעלה מעשור בהן לא שודרה, אחרי שהזיכיון לפורמט בארץ היה בידי רשת 13. קשת קיבלה את הזיכיון ושידורי התוכנית חזרו ונחלו הצלחה אדירה בערוץ. כעת אחרי שבועות של אימונים, העונה השלישית בקשת 12 יוצאת לדרך ותתחיל ביום רביעי הבא. 
מדובר באחד הפורמטים המצליחים של קשת 12 והוא מגיע בזמן שמאסטר שף נכנסת לשלבי סיום עונה, כשהיא מחזיקה את הפריים טיים של קשת 12 עם ממוצע רייטינג של 19%, כך שניתן לצפות לעונה חזקה במיוחד.
רוקדים עם כוכבים היא בין שלוש תוכניות הריאליטי הכי נצפות בטלוויזיה בשנים האחרונות. העונה הראשונה סיימה את שידוריה אחרי 20 פרקים עם ממוצע מדהים של 21%. בעונה השניה סיכמו עונה של 28 פרקים עם 16.5% ממוצע רייטינג, אך למרות הירידה, כאמור הזינוק שמצליחה כרגע לרשום מאסטר שף בממוצע העונתי שלה עם 19%, עומד לטובת רוקדים עם כוכבים שבעונות הקודמות הציגה נתונים חזקים יותר לעומת מאסטר שף, כך שניתן לצפות באופן יחסי שמהפוטנציאל שמחזיקה בו כעת מאסטר שף, ל"רוקדים עם כוכבים" יש לאן לעלות.
לצד זאת, צריך להזכיר את האתגר שרוקדים מתמודדת איתו השנה כמו בשנה שעברה - השידור המקביל לתוכנית האח הגדול ברשת 13, אחת מתוכניות הדגל ברשת 13 שמצליחה למשוך מאות אלפי צופים ומאתגרת את קשת 12 בשליטה על הפריים טיים.
השנה התוכנית חוזרת עם מספר מוגדל של כוכבים בנבחרת. זה הזמן להזכיר כי הרקדנית הבינלאומית לאה ינאי, מבכירות עולם המחול המקצועי בישראל ובעולם מצטרפת לפאנל השופטים בעונה החדשה לצד אנה ארונוב, דוד דביר ואלי מזרחי, אחרי אילוצי הלו"ז שגרמו לעזיבתה של שופטת העונות הקודמות רונה לי שמעון. 
רשימת הכוכבים המלאה, שיתחרו על תואר הרקדן הטוב ביותר, כוללת את: מריאנו אידלמן, נטע ברזילי, אורי ששון, גאולה אבן, אבי אבורומי, יאנה יוסף, ואלרי חמאתי, שלומי טפיארו, מאיה קיי, חזי דין, דניאל גל, לירז צ׳רכי, דור הררי, דנית גרינברג, אלישע בנאי, ירדן ג׳רבי, און רפאלי, רומי פרנקל, טל מורד, לינוי אשרם ויזהר כהן.
 

השקת העונה תהיה ביום רביעי הבא ה-29.05. בשלבים הראשונים ישודרו פרקים מוקלטים פרק זמן קצר לאחר הצילום. בהמשך התחרות, יעברו שידורי התוכנית לשידור חי מהאולפן בנווה אילן.
נזכיר כי בשבוע שעבר דווח על השקת התוכנית ב-02/06, וזמן קצר לאחר מכן הודיעו ברשת 13 על השקת האח הגדול באותו תאריך. כעת בקשת 12 חושפים רשמית תאריך השקה אחר מזה שתוכנן במקור, ומקדימים את פרק הפתיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה