טלוויזיה

מירי רגב נגד רביב דרוקר: "אוסף של שקרים, אין שום קשר למציאות"

חלקו השני של התחקיר המטלטל של "המקור" שודר, ובו חשף רביב דרוקר שורת מסמכים, התכתבויות, והקלטות פנימיות של השרה מירי רגב וסביבתה הקרובה. שרת התחבורה זעמה: "
מערכת ice | 
רביב דרוקר, מירי רגב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
חלקו השני של התחקיר המטלטל של "המקור" שודר הערב (ראשון), בו חשף רביב דרוקר שורת מסמכים, התכתבויות, והקלטות פנימיות של השרה מירי רגב וסביבתה הקרובה, לצד ראיון בלעדי עם יונתן יהוסף, מי שכיהן כראש המטה המקצועי של שרת התחבורה מירי רגב. 
שרת התחבורה מירי רגב, כמובן, ממש לא אהבה את התחקיר של דרוקר, ועל רקע האיומים שלה לתביעה, השיבה על התחקיר המטלטל ברשת 13: "מדובר באוסף של שקרים, טענות שווא, חצאי אמת וסילוף של המציאות. צר לנו שהתבססתם על דבריו של יונתן, עובד לשעבר, שגנב מסמכים מלשכת משרד התחבורה כדי להכין תחקיר מכפיש ושקרי נגד שרת התחבורה. הניסיון האומלל והשקרי לייצר הטיה מדומה לטובת ערים "ליכודיות" הוא מגוחך".
"הטענה כאילו משרד התחבורה יצר מעין "רמזור" לתיעדוף רשויות בהתאם לזיקה פוליטית היא שקר גס. לא היה ולא נברא. מדובר בהמצאה של יהוסף. לא פחות. מבדיקה במשרד עולה שהטבלה שהצגתם בכתבה (המכונה "רמזור") אינה מוכרת לאף גורם במשרד התחבורה, לרבות השרה, ואין לה שום קשר למציאות. שרת התחבורה פועלת באופן ענייני בלבד".
"מאז השבעה באוקטובר משרד התחבורה התגייס למאמץ המלחמתי. שרת התחבורה, שהיא חברת קבינט, עושה לילות כימים למען אזרחי ישראל. הניסיון לטעון אחרת הוא מרושע. באשר לטענות הנוגעות לראש הממשלה, השרה תומכת בראש הממשלה והניסיון לתקוע ביניהם טריז הוא חסר סיכוי".
"פניות של חברי כנסת, מימין ומשמאל, מופנות לטיפול מקצועי כפי שמטופלות כלל פניות הציבור המגיעות ללשכה. בעזות מצח ובמגמתיות בחרתם להתמקד רק בשלמה קרעי, מאי גולן ומיכל וולדיגר והח"כים לשעבר יחיאל חזן ואסנת מארק, ובחרתם להתעלם מפניותיהם של ח"כ בועז טופורובסקי, אחמד טיבי, גלעד קריב, עופר כסיף ואחרים נוספים מהאופוזיציה אשר פנו לשרה וטופלו כפי שמטופלת כל פניות הציבור".
"באשר להסרת שלטי מחאה" טענה רגב: "מנכ”ל משרד התחבורה הבהיר לחברות כי עליהן לפעול להסרת כל שילוט מכל סוג שהוא שנתלה בניגוד לחוק - מימין ומשמאל - ואשר עלול להוות סיכון למשתמשי הדרך. המנכ”ל פעל מול החברות כמתחייב מתפקידו ואחריותו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה