טלוויזיה
פאודה תמכור "כיפת ברזל": שיתוף הפעולה הסודי נחשף
שיתוף פעולה מסחרי ראשון מסוגו בין חברת הנשק רפא"ל ליוצרי הסדרה פאודה - שישלבו בעלילה את מוצריה של חברת אמצעי הלחימה הישראלית. האם המחאות בדרך לנטפליקס?
תוכן שיווקי בפאודה? מתברר שכן. שני ענפי הייצוא הבולטים של ישראל עומדים לאחד כוחות: הסדרה פאודה שהגיעה לנטפליקס וחברת הנשק רפא"ל שהגיעה כבר לכל העולם.
העונה החמישית של סדרת הפעולה הישראלית, שצילומיה עומדים לקראת סיום בימים אלה, כוללת עלילה המשלבת את חברת הנשק הישראלית שהמציאה את "כיפת ברזל" ו"קלע דוד", רפא"ל.
השילוב ממש לא מקרי, ומיועד לקדם את חברת הנשק המקומית בשוק מכירות הנשק העולמ והתחרותי. על פי פרסום ראשון ב"ערב טוב עם גיא פינס" רפא"ל חתמה על עסקת תוכן שיווקי עם יוצרי פאודה במטרה להגיע לקהל הצופים העצום של הסדרה המשודרת בנטפליקס ובמקביל גם לבסס מוניטין דרך הלהיט הטלוויזיוני הישראלי.
זו איננה הפעם הראשונה בה פאודה משלבת תוכן שיווקי בתסריט. על פי פרסומים, בעונה הקודמת שלוש חברות סייבר ישראלית שילמו כ-100 אלף דולר כל אחת על מנת לקבל אזכור בסדרה.
שנת 2024 הייתה שנת שיא לרפא"ל, שהפכה לאחת המרוויחות העיקריות מהמלחמה המתמשכת והגיעה להיקף מכירות של כ-17.8 מיליארד שקלים והיקף הזמנות חדשות בסכום שכמעט ומכפיל זאת.
עוד ב-
למרות שבסדרה וברפא"ל סירבו להתייחס לדברים, ייתכן כי חלק מצופי נטפליקס הפרו-פלסטינים ינסו לנגח את התוכנית הבינלאומית על שיתוף הפעולה עם תעשיית הנשק הישראלית המעורבת במלחמה בעזה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



