טלוויזיה

כך ירדן ג'רבי הגיבה על הג'וב החדש בנינג'ה ישראל

בשבוע האחרון החלו שמועות על זהותה של הפרשנית שתשב לצד ניב רסקין בנינג'ה ישראל, היום יצאה הודעה רשמית שתהיה זו ירדן ג'רבי, וזה מה שהמנחה החדשה של התוכנית מסרה למתמודדים
שירה יום טוב | 
ירדן ג'רבי נינג'ה ישראל (צילום רועי עלימה ויונתן סינדל פלאש 90)
ירדן ג'רבי מגיבה על הליהוק שלה כפרשנית נינג'ה ישראל לצד ניב רסקין ובפוסט שפירסמה בעמוד האינסטגרם שלה כתבה, "נינג׳ות, בקיץ הקרוב סוף סוף ניפגש!" והתייחסה לקושי שחווים המתמודדים.
ג'רבי כתבה למתמודדי הנינג'ה על התחרות מזווית אישית, "אני יודעת כמה קשה להתאמן יום אחרי יום, לקום בבוקר עם מטרה וללכת לישון איתה, לחלום על הדרך להשיג אותה ולמחרת להיפצע, להתעלות מנטלית ולהיפצע שוב, להציב יעדים, לא להצליח להשיג אותם אבל לנקות את הברכיים ולנסות שוב. ושוב. ושוב. עד שמצליחים".
"אני גאה ונרגשת להצטרף אל צוות חלומי עם אסי, רותם ורסקין, הקוליג החדש שלי. תודה רבה על המילים שלכם צופים וצופות יקרים, התגעגעתי אליכם מאוד, מבטיחה לנסות לתאר עד כמה לא פשוט בנינג׳ה ישראל".
כזכור, מי שפרשנה לצד ניב רסקין את ההתרחשויות על מסלולי הנינג'ה ב-3 העונות ששודרו עד כה בארץ היא רותם ישראל שעברה מקשת לרשת לפני כחודש ומאז מגישה עם אברי גלעד את תוכנית "העולם הבוקר".
בשבוע האחרון החלו שמועות בדבר זהותה של ג'רבי כפרשנית התוכנית החדשה והבוקר נמסרה הודעה רשמית מקשת כי ג'רבי אכן תהיה מי שתשב לצד רסקין ולצד זוג המנחים רותם סלע ואסי עזר בעונה הקרובה שצילומיה, מתחילים בימים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה