טלוויזיה

רותם ישראל וניב רסקין מגיבים על הליהוק החדש של נינג'ה ישראל

צילומי הריאליטי ספורט נינג'ה ישראל אמורים להתחיל ממש בקרוב כשהיום דווח על המחליפה של רותם ישראל על שולחן הפרשנים. רותם ישראל עצמה מגיבה על כך וגם ניב רסקין, מה הם חושבים על הליהוק?
שירה יום טוב |  2
רותם ישראל (צילום פייסבוק/רותם ישראל)
לפני כחודש עזבה רותם ישראל את קשת 12 ועברה לרשת 13 להגשת תוכנית הבוקר "העולם הבוקר" לצד אברי גלעד. זאת לאחר שלוש עונות בהן פירשנה לצד ניב רסקין את תוכנית הריאליטי הספורטיבית נינג'ה ישראל. לאחר השמועות בימים האחרונים, היום דווח סופית כי מי שתחליף את ישראל לצד רסקין בעונה הקרובה של נינג'ה ישראל היא המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי.
רותם ישראל הגיבה בפירגון לג'רבי על הליהוק תחתיה ואמרה ל-ice, "ירדן ג'רבי היא אחת מהספורטאיות הכי גדולות בהיסטוריה של ישראל וכבוד הוא לי שהיא נכנסת לנעליים שלי. אז ברכות לירדן ושיהיה לה בהצלחה". 
מי שנפרד משותפתו לשולחן הפרשנים ומקבל את ג'רבי כשותפה החדשה הגיב גם הוא לליהוק החדש וכתב בפוסט באינסטגרם, "חשבה שלזכות במדליה באולימפיאדה זה קשה, האמינה שהשרדות זו משימה בלתי אפשרית. אבל מה כל אלה לעומת לילה אחד על הסט עם אסי ורותם. ברוכה הבאה, ירדן". ג'רבי עצמה הגיבה לו לפוסט וכתבה, "במקרי חירום, תמיד יש את חניקת ג׳רבי תודה רבה ניב".
 

צילומי העונה ה-4 של נינג'ה ישראל עתידים להתחיל בשבועות הקרובים עם המתמודדים הוותיקים והמוכרים מהעונות הקודמות לצד כאלה שמצטרפים לראשונה לתוכנית. עם זאת בימים האחרונים מנחי התוכנית רותם סלע ואסי עזר התחילו להעלות לאינסטגרם פירסומים שמעידים על תחילת הצילומים כך שבקרוב מאוד כבר תיכנס ג'רבי לתפקידה החדש ותתחיל לפרשן בתוכנית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רותם
    מורן ריבלין 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רותם ישראל בוגדת
    סגור
  • 1.
    ניניג'ה
    רוני בשארי ליטר 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תחליפו את שני הסתומים רותם ומר עזר
    סגור