טלוויזיה

מה אייל קיציס יעשה כשתיגמר העונה של ארץ נהדרת?

העונה ה-18 של ארץ נהדרת מגיעה לסיומה הערב בתיאום עם סיום כהונתה של הממשלה שעמדה במרכז המערכונים של התוכנית. מה אייל קיציס עושה בין צילומי העונות?
מערכת ice |  2
אייל קיציס - מועדון לילה (צילום מסך קשת 12)
בתום המערכה הפוליטית הסוערת שכבר אורכת יותר בשנתיים, גם העונה ה-18 של ארץ נהדרת מגיעה לסיומה הערב בקשת 12. אייל קיציס מגיש מהדורת ארץ נהדרת הגיע הבוקר (שני) להתארח אצל ניב רסקין בתוכנית חדשות הבוקר לרגל סיום העונה וחשף למעיין אדם מה הוא עושה בזמן שאין עונה של התוכנית.
לאור סיום העונה בצמוד להחלפת הממשלה ובייחוד ראש הממשלה לאחר 12 שנות שלטון שאל רסקין את קיציס, "האם צפוי טקס חילופים בין מריאנו לזרחוביץ'?" (נזכיר: שחקני הפאנל הקבועים של נתניה ובנט בהתאמה)
קיציס הביע את תחושותיו בנושא ואמר, "מריאנו וזרחוביץ' - ליבי יצא אל שניהם. תחשוב על מריאנו. הוא עושה את בנימין נתניהו כ"כ הרבה שנים, לא רק שהוא עושה אותו, בנימין נתניהו והוא דמות כ"כ דומיננטית בשנים האחרונות שפשוט אין תוכנית שאנחנו לא חייבים שהוא לא יהיה. הוא לא עשה כמעט אף תפקיד אחר בפאנל המרכזי שלנו עד עכשיו"
ריטה גולדשטיין חידדה עוד את עניין הקשר בין הפוליטיקאים לשחקנים, "זרחוביץ', הייתה תקופה שהוא כבר כמעט נפרד מהתפקיד שלו זה כל כך מצחיק לחשוב על זה עכשיו כי זה אחד התפקידים הכי טובים אי פעם אז זה קצת מזל". קיציס סיפר על כך, "אתמול באמת שאלתי אותו תוך כדי השידורים, תגיד, אתה מתרגש?"
מאחורי הקלעים שאלה אותו מעיין אדם בסרטון שהעלתה לסטורי שלה, "מה אתה עושה כשאין ארץ נהדרת?" קיציס בתגובה ענה, "כלום. אין לי חיים אני יושב ומחכה שתתחיל עוד עונה, מביאים אלי אוכל ועד שתתחיל עונה".

קיציס נשאל גם על סיומה של המערכה הפוליטית עם הקמת הממשלה ביחס לחומרים הצפויים של הסדרה הבאה וענה, "יהיו לנו הזדמנויות להמון דמויות שפתאום יצוצו אז זה טוב שיש לנו קאדר ענק של שחקנים. זה מאתגר באיזה שהיא צורה אבל אני מרגיש כמו כל אזרח בישראל עכשיו בעולם המוזר של ארץ נהדרת שאני שואל את עצמי, איך תיראה התוכנית בעונה הבאה?"
"אנשים ברחוב אומרים לי אתם, יש לכם מלא חומר. בעונה האחרונה זה הפך להיות כ"כ מטורף, גם אם יורידו ב-70% את כמות החומר שאנחנו יכולים לעבוד איתו עדיין יהיה לנו המון".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין ת'תחת מה יעשה (ל"ת)
    אלי 06/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ...
    ז רח 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלתי ת׳תחת, גם אותו זה לא מעניין
    סגור