טלוויזיה

מיכאל בן ארי נגד יוצר מנאייכ: "לא היה שום אזכור של יהדות בסדרה"

יוצר מנאייכ כתב בדף הטוויטר שלו סיפור אישי שלו על ראש הממשלה נפתלי בנט בזמן שהיה שר החינוך, חבר הכנסת לשעבר יצא במתקפה נגדו
מערכת ice | 
מנאייכ (צילום כאן 11)
יוצר מנאייכ, רועי עידן צייץ בדף הטוויטר שלו היום (רביעי) סיפור אישי שקרה לו עם נפתלי בנט בהיותו שר החינוך כשהרמיזה הייתה שהוא מגחיך את היהדות. חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי החזיר מתקפה.
רועי עידן כתב בדף הטוויטר שלו: "סיפור קצר על ראש הממשלה. פעם היינו יותר בקשר. הוא היה שר חינוך והדמון של השמאל והתקשורת. היו אלה ימי ההדתה. בחג סוכות אחד שאלתי את בתי הגדולה, אז כיתה ב' או ג', מה לימדו אותה על החג. מה הם ארבעה המינים? ענתה לי 'אתרוג, ערבה וכסלו'. נחרדתי (גם לא יהדות גם לא חשבון) והתקשרתי אליו להתלונן. אמר לי 'תגיד תודה שהיא לא אמרה לך אתרוג, ערבה וטרנסג'נדר' מצחיק לא? אגב מאז הבנתי שאין על מי לסמוך ואני כל שנה לוקח אותן בעצמי לשוק 4 המינים וקונה סט (מה שמעולם לא עשיתי לפני - תודה למערכת החינוך)".
חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי יצא נגד עידן, שיתף את הציוץ שלו וכתב: "ראיתי את הסדרה שלך ׳מנאייכ׳. שמונה פרקים סרט על משטרת ישראל במדינת ישראל, אבל סמליל יהודי אחד לא היה בכל הסדרה. לא איזה נישוק מזוזה... איזה פסבדו קידוש לשבת שמשולב בתסריט, איזכור כל שהוא של יהדות, ולו ברמז".
התסריטאי קיבל את הביקורת באהבה וסיפר כי בעונה הבאה יהיה אחרת: "מבטיח שבעונה הבאה הם הולכים לעשות הרבה יותר מסתם לנשק את המזוזות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה