טלוויזיה

צפו: מבוכה בשידור: עודד בן עמי מסתבך עם המסיכה שחזרה

המסיכות חזרו ועודד בן עמי מסתבך איתן בשידור חי. חזרתן של המסיכות לחלל הסגור הגיעה גם לאולפני הטלויזיה וגרמה למבוכה בפתח תוכנית האקטואליה של שש בערוץ 12
מערכת ice |  1
עודד בן עמי (צילום Eyalbenyaish ויקיפדיה)
המסיכות חזרו אלינו השבוע במקומות הסגורים, עובדה מציקה במיוחד לאור השרב שהגיע בתזמון להוראה המתחדשת, אבל אם לכם זה מציק - יש מי שזה גם עלה לו במבוכה בשידור חי.
בהתאם לחזרתן, חודשה גם ההוראה לעטיית המסיכות באולפני הטלוויזיה לפני תחילת ההגשה. אתמול (שני) פתח המגיש הוותיק עודד בן עמי את תוכניתו הקבועה בערוץ 12 עם מסיכה כנדרש (ואגב זאת - שמנו לב ליושבי הפאנל לצידו, יאיר שרקי ועופר חדד, שהאחרון בהם לא עטה מסיכה למרות ההוראות). בן עמי הופיע עם המסיכה בזמן הפתיח של התוכנית וברגע שהיה צריך להתחיל בהגשת התוכנית עם כותרותיה - חלה תקלה עם אותה מסיכה שפשוט סירבה לרדת.
המסיכה של מגיש רצועת שש נתקעה באוזניית הנבה - האוזניה השקופה שמלווה את כתבי הטלוויזיה בהופעותיהם באולפן ומקשרת ביניהם לבין הפקת התוכנית והקונטרול. בן עמי נאלץ לשלוף את האוזנייה ובמשך כמה שניות ניסה לשחרר ממנה את המסיכה ללא הצלחה, עד שהשידור עבר להקרנת ארכיון בנושא המדובר.

כעבור כמה שניות של הצגת ארכיון, בעוד בן עמי ממשיך בהגשה באופן רהוט ומרשים לנוכח ההסתבכות שחווה בשידור חי, חזר השידור ממצלמות האולפן, כשבן עמי, מחויך ונינוח, משוחרר מהמסיכה ומאובזר בנבה. תוכנית האקטואליה של שש יצאה לדרך כשהתקלה מאחור ועם נתוני צפייה של 8.4% רייטינג.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרצוף פיתה; IQ נמוך. מתאים לערוץ לדבילים (ל"ת)
    ממי 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור