טלוויזיה

צפו: מה דנה גרוצקי מחביאה מהמצלמות בשידור חי?

דנה גרוצקי החליפה היום את פאולה ליאון לצד ריטה גולדשטיין וחשפה: ריטה עושה אותי רעבה. ריטה בתגובה גילתה לצופים מה מתרחש מתחת לשולחן ומתחת לעיני המצלמות
מערכת ice | 
דנה גרוצקי ריטה גולדשטיין (צילום צילום מסך)
מנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי חשפה לפני חודשיים כי היא בהריון, ורק חודש לאחר מכן הגיעה בשורה נוספת מהמגישה שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון בו היא מספרת לקולגות, חברים ובני משפחתה שההריון שהיא נמצאת בו הוא הריון לתאומים. התגובות המופתעות הפכו אותו לויראלי. בין הנוכחים בסרטון, נצפו ניב רסקין וגיא פינס שגרוצקי עובדת לצידו בתוכנית גיא פינס בשלוש השנים האחרונות.
גרוצקי מנחה בקשת באופן קבוע לצד גיא פינס אך מלבד זאת משמשת כחברת םאנל הבוקר של ניב רסקין ושל פאולה וליאון. הבוקר החליפה גרוצקי את פאולה וליאון בהנחיית התוכנית יחד עם חברתה ריטה גולדשטיין שחשפה פרט מעניין שגרוצקי מחביאה מתחת לשולחן.
גרוצקי סיפרה במהלך השידור כי כל פעם שהיא רואה את ריטה, שמוכרת כמבקרת אוכל, היא נהיית רעבה - תופעה הריונית מוכרת. גרוצקי סיפרה שבגלל ברעב הזה שמתעורר אצלה כשהיא פוגשת את ריטה, ומכיוון שהיא לא היתה בטוחה שיהיה אוכל במהלך השידור כמו שקורה לא פעם עם מאכלים ומנות שעולים על שולחן הפאנל במהלך השידור, היא דאגה לעצמה שלא תהיה רעבה.

גולדשטיין חשפה את הדאגה וגילתה לצופים כי גרוצקי מחביאה מתחת לשולחן טוסט אותו היא מנשנשת תוך כדי שידור. גרוצקי הנבוכה הודתה בעובדה ונבוכה אף יותר לגלות שצלמי התוכנית קלטו את הצלחת עם הטוסט מתחת לשולחן והסטוסט שלה כיכב על המסך של תוכנית "פאולה וליאון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה