ויראלי

צפו: דנה גרוצקי בהודעה דרמטית על ההריון, איך הגיב גיא פינס?

דנה גורצקי בישרה לפני פחות מחודש כי היא מצפה לילד שלישי, שני עם בן זוגה אסף ליס. אתמול היא פירסמה סרטון תגובות קורע שחושף פרט נוסף ומפתיע על ההריון, איך הגיבו גיא פינס וניב רסקין?
מערכת ice |  6
דנה גורצקי (צילום אינסטגרם)
מנחת הטלוויזיה דנה גרוצקי חשפה אתמול (שבת) בעמוד האינסטגרם שלה סרטון בו היא מספרת לקולגות, חברים ובני משפחתה שההריון שהיא נמצאת בו הוא הריון לתאומים, והתגובות המופתעות הפכו אותו לויראלי. בין הנוכחים בסרטון, גיא פינס שגרוצקי עובדת לצידו בתוכנית גיא פינס בשלוש השנים האחרונות.
פינס קיבל את הבשורה בהפתעה מוחלטת ונראה שלקח לו זמן לעכל, הוא פער את עיניו ואמר, "לא נכון... לא נכון". גם ניב רסקין שגורצקי משתתפת בפאנל חדשות הבוקר שלו הגיב בהפתעה גמורה: "תאומים?! אני בהלם".
גרוצקי פירסמה את הסרטון של האנשים הקרובים לה מגיבים לבשורה כדי לעדכן גם את העוקבים שלה ולהפיץ את הבשורה וכתבה, "רצינו לספר לכם משהו..." מחשבון האינסטגרם של מערכת גיא פינס נכתב, "הפתעת אפילו אותנו".
 
רבים מעולם הבידור והתקשורת הצטרפו לאיחולים בתגובות ביניהם רותם ישראל, מעיין אדם, אנה ארונוב, וגם קורין גדעון, שכתבה "איזה אושר, סרטו ענק".
כזכור, גרוצקי התארסה רק לפני שנתיים לבן זוגה, המסעדן אסף ליס ולפני שנה נולדה ביתם הראשונה. לפני פחות מחודש בישרה גורצקי על ההריון השני שלה יחד עם ליס וכעת היא חושפת כי היא מצפה לשני תינוקות בקרוב.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דנה
    י 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בא להקיא ממך
    סגור
  • מעניין לי בא להקיא עליך . תגובה מגעילה (ל"ת)
    במבי 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    את מי זה מעניין
    מאיר 06/2021/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די מספיק אין לכם דברים אחרים.
    סגור
  • 1.
    דנה גוריצקי
    אתי 06/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזל טוב ממי בשעה טובה מגיע לך את מדהימה בהתחלה קשה אבל הכל עובר מגיע לך את הטוב ביותר אוהבת לצפות בך בגיא פינס בשורות טובות
    סגור
  • דנה (ל"ת)
    בת שבע 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזל טוב (ל"ת)
    בת שבע 07/2021/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור