טלוויזיה

סדרת דוקו ריאליטי חדשה לכאן, זה הנושא המפתיע שלה

כאן הודיעו על השקה של סדרת דוקו ריאליטי מסוג חדש שתעסקו בנושא מפתיע במיוחד ותשודר ברצועת הפריים טיים החל מאוקטובר הקרוב
מערכת ice |  1
מייקרז כאן 11 (צילום כאן)
כאן 11 הודיעו היום (שני) על סדרה חדשה באופק מסוגת הדוקו-ריאליטי שתעסוק בתעשייה ויזמות. הסדרה, "מייקרז" או בעברית תקינה - עשיינים(!) תעסוק ביוצרים וממציאנים המשלבים ידע וכישורים מעולמות ההנדסה, האלקטרוניקה, התוכנה, העיצוב, המסגרות, הרתכות ועוד, ומייצרים בעצמם כל מוצר אשר לו הם זקוקים. בכל פרק מגיע צוות המייקרז, פותרי בעיות מקצוענים ומובילים בתחומם, עם הסדנה הניידת שלהם לארגון אחר בארץ.
במהלך הסדרה העשיינים ינסו למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות ולצרכים, שונים וליצור שינוי בחייהם של האנשים שיפגשו. בכל פרק מגיע צוות המייקרז עם הסדנה הניידת שלהם לארגון אחר בארץ שם יפגשו דמויות מעוררות השראה. בין האנשים שיפגשו המייקרז במהלך העונה יהיו: אלוף עולם בטיפוס קירות, עמותת "רובין פוד" שעוסקת בהצלת מזון ומניעת בזבוז ושואפת להגיע עם הפעילות לרחבי הארץ, הלום קרב (צוק איתן) המתנדב בחווה טיפולית לבע"ח, פעילים חברתיים שהופכים שכונה למקום בטוח עבור התושבים, תאומות חרשות אשר זקוקות לעזרה עם הנגשת הבית לצרכים המיוחדים שלהן ועוד.

מנחה התוכנית הוא יפתח קליין, אשר מחבר בין עולמם של המייקרז ועבודתם המקצועית, לדמויות והסיפורים האישיים אותם פוגשים במהלך העונה. הסדרה תשודר החל מה-3 באוקטובר בכאן 11, וכמו כל סדרת תאגיד תעלה גם לדיגיטל במלואה. הסדרה תכלול שישה פרקים באורך של 45 דקות לכל פרק ותעלה בכל יום ראשון לשידור ברצועת הפריים טיים של כאן 11
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה לא עלה כבר ביוטיוב?
    גל 09/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזכיר לי קצת את תוכניות הריאליטי של דיסקברי, לפחות את Big Brain Theory. יש מצב שזה מבוסס על הפורמט? אגב, הרבה תוכניות כאלה של "כאן" (שעועונים וריאליטי) הם פורמטים מיובאים וקנויים, אז זה לא יפתיע. חבל ש"כאן" לא משקיעים גם בפיתוח של פורמטים מקוריים. יכול לשדרג את המעמד שלהם בעולם, אם כי כבר מכרו תוכניות לשידור בחו"ל.
    סגור