טלוויזיה

רביב דרוקר יעזוב לתאגיד? זו ההצעה המפתה של רשת

ברשת 13 והתאגיד רבים על העיתונאי רביב דרוקר והתוכנית "המקור" כאשר ברקע הדברים הצעת הענק של התאגיד של מיליוני שקלים. האם דרוקר יעזוב עם סיום החוזה או יאריך אותו מול רשת?
מערכת ice |  6
רביב דרוקר (צילום באדיבות רשת 13)
לאחר הצעת הענק של התאגיד לעיתונאי רביב דרוקר, נראה שברשת לא יוותרו כל כך בקלות על הטאלנט שלהם ומגיש "המקור" וישדרגו את חוזהו בערוץ.
על פי פרסום של רן בוקר, דרוקר במגעים מתקדמים להארכת חוזהו ברשת וכי יש אופטימיות בין שני הצדדים שהחוזה ייסגר בקרוב. נזכיר, שברקע הדברים: חוזה עתק שהתאגיד הציעו לדרוקר שיעבור אליהם יחד עם "המקור" בסכום המוערך במעבר בין 10-12 מיליון שקל.
על פי הדיווח, דרוקר קיבל התחייבויות על המשך הפקת המקור כמו גם לפרויקטים נוספים, ובכך שכרו בערוץ 13 יעלה משמעותית. ההצעה מגיעה ימים בודדים בלבד טרם סיום חוזהו של דרוקר ברשת.
כזכור, בסוף החודש הקודם, בתאגיד הביאו הצעת ענק לעיתונאי והפרשן: הכפלה של החוזה הקיים ברשת. בין הצדדים נעשתה פגישה ובתאגיד היו אופטימיים לגבי החתימה הקרבה והעברת תכנית התחקירים הפופולארית "המקור" לכאן 11.
לפי הפרסום של ורטהיים בוואלה ברנז'ה, הסכום שהוצע לחברת ההפקות שבבעלותו של דרוקר שיצרה את "המקור", יעמוד על 400 אלף שקל לתוכנית לעומת המחיר ברשת שעומד על 235 אלף שקל. בקרב חברי המערכת קיים לחץ לעבור לתאגיד מתוך מחשבה כי הערוץ יתאים להם יותר. התאגיד גם מתכוון לשדר מספר גדול יותר של תוכניות, דבר שיביא ההפקה של "המקור" ודרוקר לסכום שנע בין 10 ל-12 מיליון שקל.
ברשת 13, כאמור, לא יוותר מהר על הטאלנט המוערך, ומנסים ברגע האחרון להציע שדרוג בשכר והתחייבות להפקות נוספות של "המקור". ההכרעה בידי דרוקר בימים הקרובים.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    העם לא מבין מה דרוקר חוקר פה
    אורן 10/2021/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל העם לא רוצה. העם רוצה לא לדעת כלום. העם משלם ביוקר על ירקות ופירות. לא אכפת לו, העיקר ימין ודת. משלם ביוקר על דירה, לא אכפת לו, העיקר ימין. מקבל רפואה מדרגה שלישית, לא אכפת לו, העיקר דת וימין. מקבל משטרה עם אפאצ'י בדרום ובגליל, לא אכפת לו, העיקר ימין ודת. למנהיגים בימין ובדת יש בתים ווילות, ולחלק יש כנראה ממש מיליונים בבנק, לא אכפת לו איך הם הביאו את זה. דרוקר רוצה להעיר את תשומת לב העם לכך ש 12 שנים המנהיגים לא ממש עבדו כדי לשפר את איכות חיי העם, אבל מצבם שלהם השתפר כלכלית מאוד. הוא חוקר ומבקש שקיפות ולהאיר את מה שהמנהיגים רוצים לא לגלות. אבל העם לא מבין. העם לא מבין למה רשת והתאגיד רבים עליו. חבל שהעם לא מבין
    סגור
  • 4.
    דרוקר לתאגיד
    פטיש ברזל 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נו באמת הרי לכולם היה ברור שזה מה הוא חיפש כל הזמן. לא סתם הוא ישב על הראש של נתניהו . כי הוא ידע לאחר הקמת ממשלת הזדון הזו הוא יגיע לתאגיד על שטיח אדום. והחשוב מכול עם שכר שלא מבייש טייקון נפט ! שוחד וקומבינות מאז ומתמיד !!! יש לסגור את התאגיד השמאל נאצי הזה . על חשבונינו הוא מלכלך עלינו !
    סגור
  • 3.
    התאגיד
    דרעקר 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה יהיה על כספי משלם המיסים?
    סגור
  • 2.
    לא!!! אני אאלץ להפסיק לראות התאגיד! (ל"ת)
    שיר 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    רביב דרעקער - איכס ... גאולה אבן - איכס ... תאגיד טפו (ל"ת)
    רביב דרעקער 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • אתה כבר מחכה זמן רב להשתלת מח (ל"ת)
    יוסי 10/2021/21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור