טלוויזיה

מאיה ורטהיימר תמצא לאנשים אהבה? זה הג'וב החדש שלה

מאיה ורטהיימר קיבלה היום תפקיד חדש בטלוויזיה שבו גם תעזור לאנשים למצוא אהבה, זה הג'וב החדש של השחקנית: "אני מתפללת שאני אעשה את העבודה הכי טובה כי הפרויקט הזה הולך להיות מדהים ואני מעוניינת לגרום לכם לפתוח את הלב, לצחוק ולהתרגש"
מערכת ice |  1
מאיה ורטהיימר (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מאיה ורטהיימר הולכת להחליף את המנחה לירון וייצמן בתכנית הריאליטי "אהבה חדשה" בערוץ רשת 13, ורטהיימר נבחרה לאחר התלבטות בינה לבין טאלנטית אחרת של רשת 13, ירדן הראל. 
ורטהיימר כתבה את זה באינסטגרם: "פחדתי להתקשר לאסף (זמיר) לספר לו שדווקא עכשיו כשאנחנו עוברים לניו יורק, אני מקבלת את האופציה להגשים חלום ולהיות מנחה של 'אהבה חדשה', סיפרתי לאסף ללא נשימה. הוא הסתכל עליי, חייך אלי מהצד השני של העולם, 'אני גאה בך'. יורדות לי הדמעות. אז אני פה. ממשיכה לקחת את האחריות לאושר שלי. אני נכנסת לנעליים של לירון ויצמן האגדית. שיהיה לכולנו בהצלחה. אני מתפללת שאני אעשה את העבודה הכי טובה כי הפרויקט הזה הולך להיות מדהים ואני מעוניינת לגרום לכם לפתוח את הלב, לצחוק ולהתרגש".
 
כזכור, לירון וייצמן לקחה פסק זמן מהטלוויזיה וחשפה בדף האינסטגרם שלה בפוסט על מצבה: "את הטקסט הזה, יעידו כמה מחבריי, התלבטתי אם לשחרר. כתבתי ומחקתי. שכתבתי וניסחתי, ושוב התלבטתי. אבל נראה לי שאין מנוס. קדימה. אז נפלתי, ונדמה לי שנפלתי חזק. בעשרים השנים האחרונות הדבר שכולם יודעים עלי, ושאני גם נהנת להתגאות בו תמיד, זה שאני הארד וורקרית, לא מפחדת מעבודה קשה, אפילו וורקוהולית.
לכן, גם כשהבוסים וידאו איתי מספר פעמים אם אני בטוחה שאני לוקחת על עצמי לצלם שני ריאליטי גדולים במקביל, בכלל לא היססתי והרגעתי אותם. אני?! קטן עלי. אז מה אם זה יולי אוגוסט ויש לי בית, שתי ילדות קטנות, ובעולם יש קורונה. זה הזמן שלי, זה הזמן להכות על הברזל, ועוד דברים שאני רגילה במשך שנים להגיד לעצמי ולשמוע מהסביבה.
ביקשתי מהמאמן שלי להגביר מאמץ. וגם בגזרת הבית לא ויתרתי, וכדי להתמודד עם רגשות האשם שכבר החלו לכרסם על מה שעוד יגיע, הייתי עם וסביב בנותיי כמה שאפשר. ניסיתי להספיק ולדחוס ולצאת ולבלות ולהיות ולהספיק. ואז זה קרה. נפצעתי. עוד לא נפשית אבל בהחלט פיזית. וכולם אמרו שאני חייבת לנוח. אבל עכשיו?! לנוח?! 
 
נכנסתי לחודשיים וחצי המסחררים והמאתגרים של חיי. עבדתי, חייכתי, התלבשתי, מדדתי, צחקתי, נסעתי, עברתי לסניקרס, וכשאף אחד לא ראה בלעתי משככי כאבים וכשהם כבר לא עזרו אז קצת יותר חזקים, שרק לא ירגישו. ובלילה בכיתי לסמיצ׳י ואמרתי לעצמי שבספטמבר הכל ייגמר. לא הבנתי אז, שבספטמבר הכל רק יתחיל, השיקום שלי וההצלה שלי מעצמי.
כשאתם מרגישים שהמנוע שלכם הלך, והגוף מסמן לעצור, אל תתעלמו. תהיו טובים לעצמכם. תורידו הילוך, תעצרו בצד. ואם במקום זה, תעבירו להילוך חמישי, אל תהיו מופתעים כשתגיע ההתרסקות. אז אני בעצירת חירום כרגע, וכנראה שזה ייקח קצת זמן עד שאשוב לכביש המהיר"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאיה ורטהיימר לירון ויצמן
    קידר רועי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיה מהממת, איכפתית,אינטליגנטחת וגם אינטליגנציה רגשית גבוהה ביותר, צנועה שמה את עצמה לא בפוקוס ונותנת לבנות להיות בפרונט, לעומת לירון ויצמן שמה שהיה חשוב לה בתוכנית, להביא ולהראות את עצמה כשהיא במיטבה ...קצת מזכירה את דנה גרוצקי...איכס!!!! שתיים שרק חושבות איך הן יצאו במיטבן.....
    סגור