טלוויזיה

המהלך של התאגיד: הכריזו על מגישת החדשות בטיקטוק

בכאן חדשות החליטו כחלק מאסטרטגיה של הנגשת מהדורת החדשות, להכריז על המחליפה של דוריה למפל דווקא דרך הטיקטוק. האם המהלך של התאגיד יביא את הקהל הצעיר?
מערכת ice | 
טיקטוק כאן 11 (צילום יחצ)
כאן חדשות בחרו בדרך ייחודית ומקורית להכריז על המחליפה של דוריה למפל במהדורת החדשות המרכזית, ובמקום הודעת דוברות רגילה או יח"צ, בתאגיד פנו דווקא לקהל הצעיר בפלטפורמת טיקטוק שם בישרו כי מיכל רבינוביץ' היא המגישה החדשה.
מבין חברות החדשות, כאן חדשות הייתה הראשונה בישראל שפתחה ערוץ בטיקטוק וזאת במטרה לפנות לקהל צעיר ולהנגיש את מהדורת החדשות. הערוץ כבר צבר 2 מיליון לייקים וכ-120 אלף עוקבים. בתאגיד השידור רואים חשיבות באמצעי המדיה, הדיגיטל, דבר הבא לידי ביטוי גם בתוכניות המועלות ביוטיוב, והשקעה ברשתות החברתיות שהפכו לדפים בולטים.
האם הקהל הצעיר יחזור למהדורות החדשות, ודווקא לכאן חדשות? כך או כך, מרחב הדיגיטל מקבל תנופה רצינית בתאגיד והמהלך בטיקטוק מראה כי היצירתיות היא אכן שם שם המשחק בתאגיד במאבק מול חברות החדשות המתחרות.
 
@kan_news

בכל ערב ב-19:55 - למיכל רבינוביץ' יש חדשות בשבילכם

♬ צליל מקורי - כאן חדשות
מיכל רבינוביץ' בטש, עיתונאית ומגישה בכירה בחטיבת החדשות, הגישה עד כה את מהדורת חדשות השבת ופעם בשבוע את חדשות הערב מזה כארבע שנים וחצי. קודם לכן הגישה ברשות השידור את מהדורת חדשות השבת במשך כ-6 שנים והייתה המגישה הראשית של "מבט" בשנה האחרונה לסגירת הרשות. לאורך השנים הובילה רבינוביץ' משדרים מיוחדים והיא אחראית לכמה מהראיונות הפוליטיים המרכזיים ששודרו בתוכניות החדשות בכאן 11, ועתה גם תקבל את הבמה המרכזית של מהדורת החדשות.
הקולגות פרגנו לרבינוביץ' על בחירתה. דוריה למפל כתבה: "הופה!! הכי מגיע", גאולה אבן-סער הוסיפה: "מיכל מדהימה! עיתונאית נהדרת. חדה, חכמה, אדם נפלא ואם יורשה לי להחפיץ - יפהפייה. בהצלחה מיכל אהובה".
רן בוקר כתב: "הדבר היפה במינוי של מיכל רבינוביץ׳ שהיא הגישה גם את מהדורת מבט עוד בגלגול הקודם בתור רשות השידור. עבדה קשה, חיכתה בשקט והנה - גם במקום שונה לגמרי עם הנהלה חדשה לגמרי, היא הגיעה בסוף לכס המגישה הראשית. כנראה שבאמת מגיע לה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה