טלוויזיה

קופה ראשית סוגרת עונה: מהו הפרק שהצופים הכי אהבו?

סדרת הדגל של כאן 11 סוגרת עונה שלישית ומוצלחת כאשר העונה הרביעית כבר בדרך. מהו הפרק הכי נצפה לאורך העונה?
מערכת ice | 
קופה ראשית עונה שלישית (צילום כאן 11)
קופה ראשית, סדרת הקומדיה המצליחה של ערוץ כאן 11, שידרה אתמול (ראשון) במשדר בכורה ביוטיוב את פרק סיום העונה של העונה השלישית של הסדרה. 
בנוסף לצפייה בסדרה, כפי שבטח כבר הספקתם לראות, אפשר לפגוש את כוכבי הסדרה (חוץ מראמזי) בקמפיין החדש של בזק לצד הפרזנטור הוותיק שלהם גידי גוב. מדובר בקמפיין ראשון מסוגו העושה שימוש בקאסט נרחב של דמויות מסדרה פופולרית. 
העונה הנוכחית רשמה הצלחה מרשימה בנתוני הרייטינג, והסתיימה אתמול לא לפני שנועה קולר כבר חשפה שהעונה הרביעית של סדרת הקאלט כבר בדרך. על פי הידוע, הצילומים לעונה הרביעית החלו כבר בחודש ינואר האחרון עם כל הקאסט המקורי, כאשר גם בעונה החדשה אמורים להשתלב לא מעט אורחים בתפקידים שונים, העונה היו אלה נטע ברזילי, יניב ביטון, אלעד צפני, אוהד קנולר ועוד.
הפרק הנצפה ביותר בעונה הנוכחית היה פרק הפתיחה של העונה, "בקבוק בלי פקק", שצבר עד כה נתון מדהים של יותר מ- 3.22 מיליון צפיות ביוטיוב, לאחריו הפרק שצפו בו הכי הרבה הוא הפרק השלישי של העונה, הנקרא "15 דקות" - על שם 15 הדקות הראשונות בחניה שהן חינמיות, ואהובות על הלקוח טיטינסקי) - שבו צפו לא פחות מ- 2.88 מיליון צפיות.
 
לאחריו נמצא הפרק הרביעי של העונה, "יומולדת בסופר", עם כ- 2.69 מיליון צפיות. במקום הרביעי עומד הפרק המוצלח פרק 7 - "הפצוע המולדבי" - שבו אנטולי הקצב נפצע ועובר לעבוד בקופה במקום בקצבייה. פרק זה השיג כ- 2.67 מיליון צפיות. הפרק שסוגר את חמישיית הפרקים הנצפים של העונה ב"קופה ראשית" הוא הפרק השני "קוקו וקוקו", עם כ- 2.59 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה