טלוויזיה

תמר איש שלום בדרך לקופה ראשית?

האם מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 13 בדרך לסט העונה הרביעית של קופה ראשית? זה מה שחשפה איש שלום  בראיון לעיתון סוף השבוע של מקור ראשון
מערכת ice |  4
תמר איש שלום (צילום ענבל מרמרי)
מגישת המהדורה המרכזית של חדשות 13, תמר איש שלום, התארחה בעתון סוף השבוע של "מקור ראשון", במדור ,"סל תרבות" וחשפה עובדה מעניינת בעקבות אחת השאלות שנשאלה. כידוע, איש שלום נשואה לעיתונאי נדב איל ולשניים שלושה ילדים. בין השאלות שהופנו אל המגישה במדור נשאל, "באיזו סדרת טלוויזיה היית רוצה לשחק בתפקיד אורח?".
התשובה גררה פרט מעניין נוסף והוא - מה הסדרה שנצפית אצלם בבית, כשהמגישה סיפרה שהיא נוהגת לצפות בה עם כל משפחתה, ולא מדובר בסדרה שמשודרת בערוץ 13, בו היא מגישה את מהדורת החדשות המרכזית. יחד עם זאת, לפחות לא מדובר בזליגה לערוץ המתחרה, מדובר דווקא באחד מהנכסים הבולטים של תאגיד השידור הישראלי כאן - קומדיית המצבים שמסיימת מחר עונה, "קופה ראשית".
המגישה אמנם חשפה כי זו התוכנית שהיתה רוצה לשחק בה בתפקיד אורח אך יחד עם זאת ציינה לשאלתה של עורכת מוצש תמר פרלשטיין, "בגלל העבודה בערבים אני רואה מעט מאוד טלוויזיה. הסדרה הפכה להיות ה"זהו זה" שלנו, (כילדה צפינו תמיד יחד כל המשפחה). בזכות חבר יקר אםילו סידרתי לילדים ביקור בסט באחד מימי הצילום בעונה האחרונה. הם היו אינספור פעמים באולפן החדשות, אבל חשבו שאני אמא מגניבה רק כשהפגשתי אותם עם כוכבה וטיטינסקי".
 
קופה ראשית בדיוק מסיימת את העונה השלישית והמצליחה שלה, אחרי שהשיגה נתוני רייטינג מדהימים לערוץ כאן 11 על הפרקים ששודרו העונה, ולא לפני הבטחות לגבי עונה רביעית בשנה הבאה, כך שאולי יש מי שהמסר של איש שלום יגיע אליו ויביא אותה לסט הפעם כשחקנית.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תמר איש שלום רוצה
    הוי הוי הוי 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אני רוצה להשתתף בסידרה אז מה?? בזק יסדר
    סגור
  • 3.
    שש
    שש 11/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית עדיפה על כול התוכניות 12 ו13
    סגור
  • 2.
    קריינית עלובה (ל"ת)
    יונית 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 1.
    סדרה מעולה
    אלי 11/2021/28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קומדיית מצבים שנונה ואיכותית. הלוואי על 12 ו 13 במקום האשפה שהם מביאים
    סגור