טלוויזיה

כוכבת פאודה בג'וב מפתיע: זו התוכנית שתופיע בה

השחקנית שמצטלמת בימים אלה לעונה החדשה של הסדרה המצליחה, תתחיל במקביל להשתתף בתוכנית נוספת שתחזיר אותה לנקודת הראשונה שלה על המסך 
מערכת ice | 
פאודה (צילום אוהד רומנו)
רונה לי שמעון פוגגה השבוע את השמועות לגבי השתתפותה בעונה הרביעית של הסדרה "פאודה", וכבר מתברר שלצד זה יש עוד ליהוק חדש על הכוונת. מדובר באחת מתוכניות הריאליטי שמעצם הפורמט שלה עומדת מאחורי ליהוק הטאלנטים המסקרן של התקופה האחרונה - רוקדים עם כוכבים.
שמעון, למי שלא זוכר פרצה לתודעה הישראלית דרך הריקוד אחרי שהשתתפה בפורמט הריאליטי "נולד לרקוד" גם הוא של קשת. שמעון עוזקת בריקוד מגיל קטן ואף למדה באקדמיה לבלט המלכותי בהולנד. במהלך השנים התברגה בתעשיית הבידור יותר כשחקנית ובעיקר מזוהה עם נורית - דמות המסתערבת שמגלמת בפאודה.
שמעון לא חוזרת לרחבת הריקודים הפעם, למרות הרקורד והזיקה שלה בתחום, או אולי בגללם - הליהוק שלה לתוכנית לפי רן בוקר הוא דווקא לשולחן השופטים, לצד אנה ארונוב, גם היא בוגרת הריאליטי המתחרה, "רוקדים עם כוכבים", וכן לצד נועה קירל שתשב בפאנל.

רוקדים עם כוכבים חוזרת בימים אלה למסך  אחרי עשור שהפורמט לא שודר בישראל. מדובר בהפקה מורכבת שכן היא אחת היחידות שהצילום והשידור שלהם נעשה בשידור חי, כזה שכמעט כבר לא קיים בטלוויזיה מלבד האח הגדול שמבוסס על שידור ישיר ופרק ערוך.
 
קשת עומדת מאחורי הפורמט אחרי שבפעם האחרונה ששודר היתה זו דווקא הזכיינית המתחרה רשת, חילוף שהתאפשר בגלל תום החוזה על הפורמט מול רשת. בין הידוענים שלוהקו כבר לתוכנית נמנים מעיין אדם, רותם כהן, לירן דנינו, בר זומר, עדי אשכנזי ועדן פינס. מי שעוד לוהקה באופן מפתיע היא יעל בר זוהר שמוכרת כמזוהה עם רשת ונאלצה בעקבות כך להפסיק את הגשת התוכנית שלה ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה