טלוויזיה

זה הבכיר שביקש לעזוב את רשת 13

מנהל מחלקת האקטואליה של הערוץ מסיים את תפקידו לאחר עשור ברשת. בתפקידיו היה אחראי על רצועות השידור בערוץ כמו העולם הבוקר, הכל כלול והצינור. מנכ"ל הערוץ: "אין לי ספק שהוא יצליח גם בתפקיד הבא"
מערכת ice |  2
ערן בר און, מנהל האקטואליה ברשת 13 (צילום יח"צ)
כשנתיים וחצי מאז נכנס לתפקידו כמנהל האקטואליה של ערוץ רשת 13, ערן בר-און ביקש היום (שני) לסיים את תפקידו, במסגרתו היה אחראי על רצועות השידור היומיות, בהן ״העולם הבוקר״, ״הכל כלול״ ו״הצינור״.
בר-און החל את דרכו ברשת בשנת 2012, מאז מילא שורת תפקידים, בהם עורך ״היום שהיה״, עליה זכה בפרס האקדמיה לטלוויזיה. לפני כן עבד באתר ynet. בימים אלה הוא שותף להקמת התכנית היומית החדשה בהגשת אברי גלעד, ולעליית "העולם הבוקר" עם צביקה הדר, רותם ישראל ומירי מיכאלי. שתי התכניות יושקו בקרוב.
 
אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13: "ערן הוא מהמקצוענים והמסורים ביותר שפגשתי ברשת 13. אני מודה לו על תרומתו לערוץ במהלך השנים, לרבות בתפקידו האחרון כמנהל האקטואליה, ואין לי ספק שהוא ימשיך להצליח גם בתפקיד הבא."   
ערן בר-און: ״אחרי שנתיים וחצי מאתגרות ומעשירות החלטתי לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לאבי בן טל ועמי גלאם על העבודה המשותפת והתמיכה שהעניקו לי, כמו גם לכל עובדי מחלקת האקטואליה של רשת 13 על עבודת צוות נפלאה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא העיפרון המחודד ביותר בקלמר.... (ל"ת)
    טל 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עובר לקשת? (ל"ת)
    שולי 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור