טלוויזיה

מעיין אדם חוטפת ביקורת: "לא ישנתי דקה מחרדות ומתח"

רגע אחרי שהשיקה את מותג התכשיטים החדש שלה, האושייה ואשת התקשורת חושפת ביקורת שחטפה מאחת העוקבות שלה בעקבות קידום המותג לפני ההשקה, "החרדות גנבו לי את השמיכה"
מערכת ice |  12
מעיין אדם (צילום טוויטר/ מעיין אדם)
מעיין אדם שיתפה היום בעמוד האינסטגרם כי בעקבות העסק שהקימה, והשיקה בשבוע שעבר היא חטפה ביקורת מאחת העוקבות, שגרמה לה להבהיר לעוקבותיה מה מהווה עבורה פתיחת העסק החדש.
הביקורת של העוקבת הגיעה אחרי שאדם רמזה על פתיחת מותג התכשיטים שהקימה, באמצעות דימויים לתינוקת חדש. בעקבות כך כתבה אדם  היום (ראשון) אחרי שהמותג כבר הושק, "לא ישנתי דקה הלילה החרדות גנבו לי את השמיכה והמתח הדביק לי את הריסים לגבות. מישהי כתבה לי לפני כמה ימים שאני עושה שימוש ציני באמפתיה של אנשים כשאני מתייחסת למאדאם כאל תינוקת, שנתתי לכן לצפות שאלד ובסוף גיליתן שמדובר במותג מסחרי.
"כנראה שהיא מעולם לא הייתה עצמאית כי זה הכי קרוב שאפשר לדמיין להריון ולידה". כתבה אדם לעוקבות והוסיפה, "חודשים ארוכים נשאתי אותה לבדי, חלקם היו מורטי עצבים. עם הזמן פיתחתי רגשות כלפי הדבר הזה, שבראתי.
 
"ואתמול, כשהיא נולדה, נבהלתי. מה עכשיו? אימלה! אני צריכה לטפל בה! חיכיתי לסוף וגיליתי שזו רק ההתחלה. האמון שלכן בי ובתינוקת בת יומה מאפשר לי להגשים את החלום הכי גדול שלי, ואולי של רבות מכן - לעשות לביתי. ולביתי".
אדם חשפה במהלך הקריירה שלה את העובדה שהיא מאוד רוצה ילדים, ואף מקדמת את נושא שימור הפוריות בקרב נשים. אדם שהתחילה את קריירת הסלב שלה בהישרדות, רגע אחרי ששימשה כיועצת התקשורת של השרה מירי רגב. מאז היא היא לאט לאט מקבלת תפקידי הגשה והנחיה כשהמוכר בהם הוא הופעתה הקבועה בפאנל חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12. מלבד כל אלה, בשנה האחרונה צצו בחייה של אדם עיסוקים עסקיים שונים, ובקרוב היא תשיק עוד עסק.
אדם פרסמה בשבוע האחרון בעמוד האיסנטגרם הפעיל שלה שמונה כ-250 אלף עוקבים, טיזרים שונים לקראת המהלך העסקי בימים האחרונים. אתמול אף פתחה מעין סקר בסטורי כשנתנה לעוקבות לנחש מה עומד מאחורי המיזם החדש שלה.
 
את הרמז העבה למיזם חשפה לבסוף בפוסט הכולל את שם המיזם, הסלוגן והתדמית שלו, כשהיא עדיין לא חושפת במה מדובר. אחרי שעסקה באופנה, טיפוח ושיווק, פרסמה אדם כי מדובר בעסק שיקראו לו "MADAM" כשלצד הפוסט פרסמה אדם, "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים". קשה להתעלם מהעגילים של אדם ומהרמיזות כי ייתכן ומדובר במיזם עסקי בתחום התכשיטים והאקססוריז, אם כי היא עצמה עדיין לא הודיעה רשמית במה יעסוק.
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מי אשם? אתם שקוראים לה אושייה ואשת תקשורת
    שיר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכל מי שעוקב אחרי שכמותה who the fuck is מעיין אדם???
    סגור
  • 10.
    מי אשם? אתם שקוראים לה אושייה ואשת תקשורת
    שיר 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכל מי שעוקב אחרי שכמותה who the fuck is מעיין אדם???
    סגור
  • 9.
    מעיין אדם נצלנית?
    רמי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעיין עשית מכשה נוכלות.תתנצלי
    סגור
  • 8.
    נוכלת בחסות ערוץ משפטי הרחוב
    אורן 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דממה בקשת 12.נחשפה נוכלת אחת מיני רבים והם בדממה.תפני לחיים אתגר שיעזור לך.נוכלת
    סגור
  • 7.
    אפס
    רק 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו מעיין אדם אין, נוכלת מהזן הנמוך, אבל ככה כשאתה תומך בנט, אותה רמת אמינות פ ס ו ל ת, חיים אתגר צריך לעשות עלייך מחזים יא א בזויה
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אף אחד לא סובל את אדם
    אבי 01/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעין תפסיקי לשקר ולרמות כולנו יודעים מה המחירים של הטכשיטים אז למה את מרמה ומנסה לגנוב אין לך אלוהים אנשים נימאס לנו מימך רואים אותך במסך בבוקר את מגעילה ודוחה תשחררי ותפסיקי לפרסם שקר ומירמה צריך ללכת לחיים אתגר עים השקריים שלך תיתפטרי
    סגור
  • 5.
    הרי הצביעה לו נוכלות לשמה כמו המנהיג שלה (ל"ת)
    רמת אמינות בנט 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    כדי לישון טוב...
    אור 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את צריכה להחזיר את הכסף ללקוחות שלך...
    סגור
  • 3.
    מי את בכלל?
    דין 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ההופעה שלך בטלוויזיה מבישה!! בכל תוכנית שאת מופיעה אני עובר ערוץ.
    סגור
  • 2.
    אושייה
    אני 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מספיק להדביק להם את התארים האלה משפיענים כוכבים....באמת חלאס
    סגור
  • 1.
    רק עיצוב ישראלי!
    מעצבת 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל הכבוד לבחורה שרוצה להתפרנס! הציבור מטומטם שרודף אחרי כל טאלנט שמוציא זבל של מוצרים לשוק והוא רץ לקנות כי רשום לוגו יפה ואריזה יפה עם ריח טוב, כולכם צבועים! לכו תקנו ממעצבים ישראלים שעובדים במקצועיות עשרות שנים והם לא מותג מנץנץ שמוכר פלסטיק מצופה, הם מוכרים תכשיטים באיכות גבוה, ואתם עוד מבקשים מהם הנחה, כי אתם רגילים להנחות שטאלנטים עושים לכם! כולכם צבועים. ורק עיצוב ישראלי ללא הנחות ינצח כאן!!!
    סגור
  • עיצוב ישראלי לא העתקים ותכשיטים מאמזון... (ל"ת)
    אור 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור