קריירה ולימודים

מעיין אדם נכנסת לעסקי התכשיטים? זה מה שחשפה לעוקבות

מעיין אדם לא עוצרת: אחרי שלל התפקידים שקיבלה בשנה האחרונה בתחום העסקי ובעולם התקשורת, אדם עומדת לפתוח עסק חדש משלה, ורומזת במה הוא יעסוק
מערכת ice |  2
מעיין אדם (צילום פייסבוק/ מעיין אדם)
מעיין אדם שהתחילה את קריירת הסלב שלה בהישרדות, רגע אחרי ששימשה כיועצת התקשורת של השרה מירי רגב. מאז היא היא לאט לאט מקבלת תפקידי הגשה והנחיה כשהמוכר בהם הוא הופעתה הקבועה בפאנל חדשות הבוקר עם ניב רסקין בקשת 12. מלבד כל אלה, בשנה האחרונה צצו בחייה של אדם עיסוקים עסקיים שונים, ובקרוב היא תשיק עוד עסק.
אדם פרסמה בעמוד האיסנטגרם הפעיל שלה שמונה כ-250 אלף עוקבים, טיזרים שונים לקראת המהלך העסקי בימים האחרונים. אתמול אף פתחה מעין סקר בסטורי כשנתנה לעוקבות לנחש מה עומד מאחורי המיזם החדש שלה.
 
את הרמז העבה למיזם חשפה לבסוף בפוסט הכולל את שם המיזם, הסלוגן והתדמית שלו, כשהיא עדיין לא חושפת במה מדובר. אחרי שעסקה באופנה, טיפוח ושיווק, פרסמה אדם כי מדובר בעסק שיקראו לו "MADAM" כשלצד הפוסט פרסמה אדם, "אלוהים נמצא בפרטים הקטנים". קשה להתעלם מהעגילים של אדם ומהרמיזות כי ייתכן ומדובר במיזם עסקי בתחום התכשיטים והאקססוריז, אם כי היא עצמה עדיין לא הודיעה רשמית במה יעסוק.
לפני חצי שנה הצטרפה אדם למותג האופנה רנואר בתפקיד קריאייטורית. במסגרת התפקיד, אדם אחראית על התכנים הדיגיטליים של המותג, ובנוסף לכך מעצבת קולקצייה תחת השם שלה ובעלת מותג לבגדי ספורט. החידושים של אדם בעולם העסקי לא עצרו שם ולפני כמה ימים פירסמה אדם גם ליין מוצרים בשיתוף עם חברת האיפור מאק קוסמטיקה.
 

באותה תקופה עלתה תוכנית הלייט נייט "מה הלו"ז", בקשת, אותה אדם מנחה לצד אבי קורניק בכל יום רביע בלילה. קצת אחרי הבשורות האלה, אדם התחילה להגיש תוכנית אקטואלית חברתית ברדיו 103fm, שכר הספיקה לקבל את הרצועה החשובה של שישי בבוקר ברדיו. אם הרשימה לא מסםיק ארוכה, נזכיר כי אדם משמשת גם כשגרירה של פלטפורמת הגיפטקארדים BUYME, עכשיו רק נשאר לחכות לראות מה העסק החדש שלה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך?
    יויו 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך נותנים לזונה צמרת ימנית לעשוק בזה?
    סגור
  • 1.
    מעניין לי ת׳תחת הערסית הזו (ל"ת)
    נמרוד 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור