טלוויזיה

צפו: פאולה עוברת שיעור בסטיילינג אצל מעיין אדם

מעיין אדם קיבלה את שרביט הסטייליסטית מרנואר הבוקר, ועכשיו היא מפגינה את כישוריה בנושא מאחורי הקלעים של אולפני חדשות 12עם פאולה רוזנברג שעולה לשידור אחריה
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
אשת התקשורת ואושיית הרשת מעיין אדם שרק הבוקר דווח כי חתמה על חוזה מיוחד עם רנואר, מפעילה את כישורי הסטיילינג שלה מאחורי הקלעים של אולפן הבוקר בקשת ומלמד את פאולה רוזנברג על צו האופנה הנוכחי.
התוכנית "פאולה ולאון" היא העוקבת הקבועה של תוכנית הבוקר "חדשות הבוקר עם ניב רסקין", בה אדם מגישה כחברת פאנל קבועה. השתיים נפגשו בחדר ההלבשה בין השידורים ואדם חשפה בסטורי שלה את השיעור שעברה אצלה פאולה בנושא סטיילינג כמה דקות קודם לכן.
מה היה חשוב לסטייליסטית ללמד את החצי של פאולה ולאון? "פאולה לא יודעת שהיום הדיבור הוא שהמכנס נשפך ככה בלי מכפלת", אמרה אדם בעודה מדגימה על האאוטפיט שהיא עצמה התהדרה בו הבוקר. 

פאולה בקו הפמיניסטי הרגיל שלה השיבה בתגובה וחשפה את מה שמתחבא מתחת לשולחן ההגשה: "את יודעת מה הדיבור? וורידים ברגליים וקעקוע". מעיין אדם מפרסמת כל בוקר בעמוד האינסטגרם שלה את האאוטפיט שבחרה ללבוש להופעה היומית שלה בטלוויזיה.
הבוקר דווח כי היא מצטרפת לחברת האופנה רנואר כקריאייטורית החברה. במסגרת ההסכם לתפקיד היא תהיה אחראית על התוכן והפעילות הדיגיטלית של מותג האופנה, תעצב קולקציית בגדים בעיצובה ובנוסף תייצר הפקות וקמפיינים בכיכובה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה