טלוויזיה

יגאל שילון נעלם? צפו בסרט המרגש שחשף את הסוד

"לחם חוקי הוא הכאבים, אני לא זז", חושף יגאל שילון בסרט המרגש והמטלטל של ארז טל על היעלמותו של איש התקשורת, ויש לו גם מסר חשוב: "אני לא בא למכור בולשיט, אני בא לספר שבשיא החרא - יש גם חיים"
מערכת ice |  1
יגאל שילון (צילום יוסי זליגר פלאש 90)
לאן נעלם אחד מאנשי התקשורת הבולטים בישראל? בסרט מרגש שגרף שבחים, חושף ארז טל את הסוד מאחורי הקלעים, ומה קרה לאמן המתיחות, יגאל שילון, בשנתיים האחרונות שהפסיק לענות לטלפונים ולא נראה בשום מקום.
שילון מספר לארז טל: "בלילה שבו ברצלונה ניצחה 5-2, אכלתי ותקעתי, הרגשתי שאני מגזים. קמתי להשתין, הלכתי לדלת ומעדתי, מצאתי את עצמי בום על הרצפה בפינה, עם ראש פתוח, הכל מלא דם. התחבאתי, נורא התביישתי. בבית החולים קנו לי כובע כדי שאוכל להסתובב שם שלא יזהו אותי. התביישתי. לא רציתי שאנשים ירכלו עלי".
למצלמה שיתף על תהליך השיקום שעבר לאחר אשפוז ממושך וטיפול בבית החולים איכילוב, ותהליך שיקום ממושך שבו היה עליו ללמוד הכול מההתחלה: "אני לצערי הרב כמו שאתם רואים נמצא במצב תחתוני ביותר. אני בתחת, נפלתי, תרתי משמע", סיפר שילון  והוסיף: "אני לא יכול כמעט לזוז. המוח שלי עובד יותר מידי, הידיים עובדות קצת, נותנות סיבה לתקווה. גם כפות הרגליים זזות. היום הוציאו לי את התפרים, נפלתי על הפרצוף ונראיתי כמו פרנקנשטיין אחרי שפתחו לו את הגולגולת. חטפתי הלם, אני בדרך לצאת ממנו. אני מקווה שכל יום אוכל לספר לכם על עוד התקדמות קלה". 
על ההתמודדות, הוסיף יגאל שילון: "כואב לי יותר, המון, כל הזמן. לחם חוקי הוא הכאבים. כל סוגי הכאבים, מהכתפיים, הידיים והרגליים. אני לא זז", אבל הוא עם מסר לחיים: "אני לא בא למכור בולשיט, אני בא לספר שבשיא החרא – יש גם חיים". צפו:

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה מבוגרים נופלים
    רבקה ליבוביץ נחמיאס 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כלל ידוע כשרוצים לקום מהמטה או מכסא כדי לא ליפול צריך להמתין כ 20 שניות ואז לרום לאט ולא בבת אחת. זה נותן זמן למחזור הדם לזרום בכל הגוף וכל לשמור על ערנות ושיווי המשקל.
    סגור