תקשורת ומדיה

לוסי אהריש בקאמבק לתקשורת הממוסדת, האם תעזוב את דמוקרטTV?

מגישת הטלוויזיה היתה בעבר ברשת 13 ולאחר מכן עברה לערוץ התקשורת "דמוקרט TV", שהיתה ממקימיו. מדוע הופיע אתמול על המסך של קשת 12?
מערכת ice | 
לוסי אהריש (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של לוסי אהריש)
האם לוסי אהריש עושה קאמבק לתקשורת הממוסדת? לפני יותר מ-15 שנים אשת התקשורת החלה את דרכה בטלוויזיה ככתבת בערוץ 10. ב-2013 עשתה גיחה למשך שנה לקשת, ואז עזבה לטובת הגשה בערוץ i24news. תוך כדי שבה לרשת, והמשיכה עם הזכיינית כשהתמזגה עם ערוץ 10 יחד לערוץ "רשת 13".
לאחר גיחה קצרה לכאן 11, במאי 2020 ייסדה יחד עם ארגון "דרכנו", את ערוץ התקשורת האינטרנטי הראשון במימון המונים בשם "דמוקרטTV". הערוץ משדר מספר תוכניות, בהן המהדורה המרכזית בהנחייתה של אהריש. ואז אתמול (מוצאי שבת) לפתע, הופיעה אהריש לריאיון בקשת 12, שם שוחחה עם זוג השחקנים עדי שילון ויוסף סוויד. 
האם אהריש בדרך לקאמבק לתקשורת הממוסדת? לא ברור. כזכור, הרעיון בערוץ שלה "דמוקרטTV" הוא תקשורת המונים הממומנת ע"י העם ולכן לכאורה לא נגועה באינטרסים, מה שאי אפשר להגיד על ערוצי הטלוויזיה שייכים לאנשי עסקים ולבעלי אינטרסים. 
 
בנוסף, רק בשבוע שעבר דמוקרטTV ספג היום מתקפה מצידו של תומר מיכלזון, עורך כלי התקשורת העצמאי "המקום הכי חם בגיהנום" לאחר הפרסומים המסיביים של דבריו של רונן צור בכלי התקשורת. רונן צור הופיע בסדרה של דמוקרטTV "שיחה אישית" בו לוסי אהריש מגישת המהדורה המרכזית ריאיינה את היועץ אסטרטגי ומנהל המשברים. מאז פרסום הפרק עם רונן צור עלו שלל ציטוטים לרשתות החברתיות.
צור נשאל: "מה התפקיד של מנהיג?". וענה: "בנימין נתניהו פועל כפי שמנהיג צריך לפעול, הוא מתחמן ומתמרן את יריביו. זה תפקידו של מנהיג". באחד הפוסטים שודר חלק מהפרק שבו רונן צור מספר על ההקמה של מפלגת "כחול לבן".
בעקבות כל אותם הפוסטים בדף הפייסבוק של דמוקרטTV, עורך "המקום הכי חם בגיהנום", תומר מיכלזון שהעלה צילומי מסך לדף הפייסבוק וכתב: "בגדול עיתונות עצמאית אמורה לתחקר אנשים כמו רונן צור ואת המנגנונים שהם מפעילים, לא לתת להם במה ב-3 פוסטים שונים עם הגיגים על מנהיגות ותחמנות. בשביל זה יש ערוצים מסחריים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה