טלוויזיה

ירון ברובינסקי בג'וב חדש, זו הסדרה החדשה בה ישחק

ירון ברובינסקי לוהק לסדרת הילדים אינפיניטי, סדרת מסע בזמן בו נערה מבריקה נפגשת עם נער גאון שהגיע מהעתיד בעלילה מפתיעה ומסתורית
מערכת ice | 
ירון ברובינסקי, "5 טבעות זהב" (צילום ענבל מרמרי)

ירון ברובינסקי לוהק לסדרת הילדים אינפיניטי -  סדרת מדע בדיוני מסוגת מסע בזמן. עלילת אינפיניטי תעסוק בגאיה, נערה מבריקה שנחושה לנצח בתחרות המתמטיקה ולהתקבל לפרויקט. גאיה מתאהבת בארי, נער גאון ומסתורי שסוחף אותה לחקירה סביב מארגני התחרות, ומסתיר ממנה את העובדה שהוא הגיע מהעתיד כדי לחקור את מותה הטראגי בתאונה.

על פי פרסום של ערן סויסה, ברובינסקי לוהק השבוע לסדרת הילדים שבערוץ זום, ובכך ימשחך המגיש את הקריירה שלו בענף הטלוויזיה.
 



ברובינסקי גילם בעבר את אלון בסדרת הטלוויזיה "אבא משתדל", המשודרת בערוץ כאן 11. הוא הופיע גם כשחקן אורח בסדרות הקומיות "קופה ראשית" ו"שב"ס". בשנת 2020 כיכב בסדרה "ספיידרז" בתפקיד אריק. בשנת 2020 התחיל לככב כפרזנטור הראשי של בית ההשקעות "אלטשולר שחם".  בשנת 2021 הופיע בתפקיד אורח בעונה השנייה של הסדרה "מצולמים".

ערוץ זום הושק ב-2 בדצמבר 2012 ושודר בערוץ 83 בהוט. הערוץ משדר סדרות אנימציה חדשות, עונות חדשות של סדרות ישנות וסדרות קומדיה ודרמה. רוב תוכני האנימציה בערוץ מדובבים לעברית (ללא כתוביות תרגום). ב-3 ביוני 2013 ערוץ זום הושק גם ב-Yes בערוץ 86. ב-27 ביוני 2017 ערוץ זום הושק גם בפרטנר TV באפיק 68.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה