טלוויזיה

גמר הישרדות: זה הסכום שתיקח הזוכה הגדולה הביתה

הישרדות סיימה אתמול עונה שנמרחה על חצי שנה. פרק הגמר שודר בשידור חי ואחרי משימת הכרעה בין שתי המתמודדות ג'קי אזולאי ואלה אייבינדר, הטשגה ההכרעה למקום הראשון
מערכת ice |  4
הישרדות VIP עונה 4 (צילום יחצ 13)
אלה אייבינדר לקחה אתמול את הזכיה של הישרדות בעונה ה-11 של התוכנית, וזאת בתום גמר נשי היסטורי אליו העפילו יחד איתה ג'קי אזולאי ואודליה סוויסה. חלק הגמר שודר אתמול בשידור חי , ולאחר שהושג שיוויון קולות מחבר המושבעים, עמדו השתיים במבחן האש, בו ניצחה אייבינדר, ובכך למעשה גברה על ג'קי והגיעה למקום הראשון.
עונת ה-VIP הרביעית של הישרדות התחילה את שידוריה אי שם באוקטובר ושידוריה נמשכו כמעט חצי שנה ולאורך 52 פרקים. העונה זכתה לממוצע רייטינג נמוך מאוד ביחס לעבר, כשהשיגה 13% על ממוצע השידורים (לא כולל הגמר), לעומת ממוצע שידורים של כ-20% בעונה שעברה.  
 
מי שלא קיבלה את עובדת הניצחון של אייבינדר היא ג'קי אזולאי שהתמודדה מולה ויצאה בהתבטאויות נגד ההכרעה הזאת. רן בוקר פרסםבעמוד האינסטגרם שלו כי אזולאי שהגיעה למקום השני אמרה, "״אמנם לא זכיתי בכסף אבל אני המנצחת של העונה הזו, אני מאוד מצטערת אלה. אבל העונה הזאת חתומה על שמי״.

העונה כולה צולמה לפני שנה בפיליפינים ושלב הגמר שלה חתם את העונה אתמול בשידור החי. אייבינדר שהגיעה למקום הראשון מתוך 19 שודרים שהשתתפו בעונת ה-VIP, וזכתה בפרס הגדול של מיליון שקלים. ובימים אלה מתחילים בהפקת העונה ה-12 שתהיה עונת אנונימיים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גיקי
    תומש 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כשגיקי נשאלה מה היא תעשה בכסף היא אמרה אני רוצה לרכוש דירה .. הזוי שאחת שהיתה במאסטר שף מקום ראשון, זוג מנצח vip, ושלוש עונות של אחותי גיקי ..ועדיין לא הגיעה לדירה !!! היו לה מלא הזדמנויות. למנף את עצמה ושיהיו לה 10 דירות !!! בעיה שלה!! הכי מגיע לאלה
    סגור
  • 2.
    מה זה "אני חתומה"?!
    א 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    להיות דמות בולטת, ולא במובן החיובי, תודה לאל אינה ערובה לנצחון. אלמלא אלה שמרה עלייך, היו מדיחים אותך מזמן. ולא היית סמל להעצמה נשית. חבל. הראית צדדים לא יפים של נשיות - שקרים, בגידות, ומניפולציות בצורה הכי בוטה שיש - ולא "בחן" כפי שטענת. אם כבר בחן, נעמה קסרי עשתה זאת בחן.
    סגור
  • את צודקת לחלוטין!
    מלי 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי שג'קי התגלתה בכיעורה הרב- במעשים שפלים, ביחסיה לשורדים האחרים ובכלל בשלל מידות מגונות, קיוויתי מאוד שהיא לא תזכה להיות השורדת האחרונה.
    סגור
  • 1.
    תגובה לג' קי
    צופה בהשרדות 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אחרי שאלה זכתה ראוי שתפרגני לה או שתשתקי, את לא חתומה על העונה הזו, את הדמות המניפולטיבית והדורסנית, שובל שנתנו לה כ" כ הרבה זמן מסך!!!! מזל שלא זכית ולא נתת אישור שמותר לדרוך על אנשים, לבגוד החברים ואח" כ לזכות!!!
    סגור