משפט

בעלי ג'מבו סטוק תובע את ג'קי אזולאי ב-100,000 שקל: "הכפשות בוטות, מטבח מטונף"

רועי ונונו, בעלי ג'מבו סטוק, תובע את השפית ג'קי אזולאי לאחר התנהגותה באירוע של החברה שכלל צעקות והכפשות ופגיעה במוניטין ובשם טוב. אזולאי בתגובה טוענת הפוך שדווקא ונונו השפיל אותה וקרא לה "יא מרוקאית"
יהודה לוינגר |  13
רועי ונונו, ג'קי אזולאי (צילום איגור אוסדצ'י, אינסטגרם/ג'קי אזולאי)
רועי ונונו, בעלי ג'מבו סטוק, בתביעת ענק נגד השפית ג'קי אזולאי על פגיעה בשמה הטוב של החברה והמוניטין שלה. את התביעה בסך מאה אלף שקל הגיש עורך הדין שבתאי מיכאלי ממשרד ליפא מאיר ושות', בעקבות התנהגותה של אזולאי באירוע מיוחד של החברה.
ברקע הדברים, אירוע של ג'מבו סטוק בהרצליה בתאריך ה-22 באוקטובר בו נכחו מנהלי ועובדי הרשת ואורחים חיצוניים שהוזמנו במיוחד. עבור האירוע, פנו בחברה לאזולאי שתהיה השף באירוע, וסוכם כי מלבד שירותי השף, על אזולאי להסתובב בין המוזמנים בנעימות כדי שייווכחו בפניהם שהיא השף באירוע. בחברת ג'מבו סטוק ידעו כי לשפית יש מוניטין ולכן הסכימו לתשלום הגבוה אותו דרשה בסך 450 שקל לסועד.
על פי תנאי ההסכם, על אזולאי להגיע ללא מלצרים והיא תקבל מטבח בו תוכל להשתמש, וכי המטבח יהיה נקי ומסודר ושעליה להחזירו כך, כמו גם שאזולאי תשתמש בכלים שתביא עמה וששירותי השף שלה יהיו עבור 30 מוזמנים בלבד.
בכתב התביעה מועלות טענות קשות נגד אזולאי: הביאה עמה מלצרים למרות ההסכם, דרשה עבורם תשלום נוסף, השאירה את המטבח מבולגן ומטונף, ודרשה תחת איומים וצעקות תשלום נוסף עבור 7 מנות בניגוד להסכם. עוד הוסיפו בתביעה כי אזולאי "בעזות מצח משוועת" הורתה לעובדים שהביאה עמה בצעקות לארוז את האוכל שנותר, וזאת על אף שבחברת ג'מבו סטוק שילמו עבור האוכל.
בנוסף העלו בתביעה כי על אף שסוכם עם אזולאי כי תסביר פנים לאורחים באירוע, הרי שלאורך הערב צעקה והתבטאה בגסות כלפי הנוכחים, ואף פנתה באופן מזלזל לרועי ונונו עצמו ישירות "למראה עיניהם של מוזמני האירוע ההמומים" ואף לא חדלה "מהכפשות בוטות בריש גלי ובפרהסיה". לדברי התביעה, צעקותיה ואופן התנהלותה מהוות פגיעה מובהקת ומבזה בשמו הטוב של רועי ונונו ובמוניטין של החברה: "התנהגותך לא זו בלבד שהורידה לטמיון השקעה כה גבוהה, אלא אף הסבה נזקים ופגיעה קשה בשם הטוב ובמוניטין".
עורך הדין שבתאי מיכאלי הציע כפשרה לפני תביעה פיצוי בסך מאה אלף שקל וכי על אזולאי לפרסן התנצלות פומבית ברשתות החברתיות בנוסח שיהיה מקובל ומתואם עם ונונו. 
בכתב ההגנה של עורך דינה של ג'קי אזולאי, יוסי כהן, מצטיירת תמונה הפוכה לאותו אירוע. לדברי ההגנה, אזולאי הצטלמה עם האורחים, הסתובבה ביניהם, ואף הם הביעו באופן חיובי את שירותי השף שסיפקה. בנוסף, הוסיפו בשם אזולאי כי הצוות שהביאה עמה ניקה את המטבח. על הטענה כי היה עליה לבוא לבד, השיבו בהגנה כי בעלי חברת ג'מבו סטוק אישר בהודעת וואטסאפ את הגעתה עם מלצרים.
לגבי התנהגותה של אזולאי נאמר כי דווקא ונונו הוא זה שפגע באזולאי והשפיל אותה מול כולם כולם וקרא לה "יא מרוקאית" והיה זה הוא שפגע במוניטין שלה. לכן מטעמה של אזולאי דורשים מבעלי ג'מבו סטוק תשלום בסך 65,850 שקל על פיצויים ותשלום על הסועדים הנוספים באירוע.
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    לא הבנתי ...היא לא מרוקאית ? מה משפיל בזה ? (ל"ת)
    איתי 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מי ששוכר את ג'קי אזולאי - מגיע לו !!!
    אמיר 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה דוחה וקשה וולגרית ושפית בינונית מינוס. מי שמשלם לה ולו שקל אחד - שיבושם לו הכרת התודה המפורסמת שלה - צרחות תעקות והשתוללות חסרת מעצורים
    סגור
  • 10.
    זוית אחרת
    אחת 12/2020/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה שניצל את העניין שיצאה וולגרית בתכנית שלה, ומנסה להתחמק מתשלום. דווקא אני חושבת שהיא צודקת. כנראה הוסיף לה פתאם מנות והפתיע אותה ולא היה מוכן להוסיף לחשבון אז ארזה את מה שנשאר,ובצדק! הרבה אגו ופוזות ואפס כסף. חושבת שגם הוא לחלוטין אשם. תשאירו את זה לבית המשפט לפתור את הנושא. ותפסיקו עםצהרכילות הצהובה הזאת ועם ההכפשות בציבור. למרות שגם לא לא חסר עם הכביסה המלוכלכת שחשפה לכל היולם, אבל לדעתי גם זה הצגה בשביל רייטינג. מקווה שמכל הזוועות האלה אנשים ילמדו לסגור את השיט הזה ולשבת לדבר עם המשפלה במקום לצפות בטלויזיה
    סגור
  • 9.
    איזה כותרת.. הכל חארטה
    ברור 12/2020/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    450 שקל לסווג לפי 30 סועדים זה בסך הכל 13,500 שקל, בשביל צריך לבשל, לבא לבד ועוד לנקות אחר כך... מה זה הוא משכיר שף או מתלמד? עבודה בעניים ועוד הרוויח על הגב שלה פרסום חינם
    סגור
  • 8.
    לא הבנתי מה מעליב במרוקאי??? (ל"ת)
    אני 12/2020/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    ג'קי הייתה במאסטר שף לא בבית הספר תדמור
    מירל 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכן היא לא שפית ...כדי להיות שפית צריך לסיים לימודים של שלוש שנים ....אפשר להגדיר אותה בתור אחת שאוהבת לבשל ושאנשים אוהבים לאכול את מאכליה אבל היא בשום פנים ואופן לא שפית
    סגור
  • 6.
    ליפא מאיר יורד לקרב בין מרוקאים
    מנה 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתבישו ליפא מאיר לאן ירדתם
    סגור
  • 5.
    מרוקאית זה לא גנאי. וזה לא דף מסרים.
    מירי 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיבוני. עמיר שפם פרץ. אורלי פרנציסקה לוי. ו... אמסלם הפודל
    סגור
  • 4.
    וענונו פח אשפה
    ליאם 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך קבינמט
    סגור
  • 3.
    מי שהולך לישון עם כלבים...
    מורם מעם 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "וסוכם כי מלבד שירותי השף, על אזולאי להסתובב בין המוזמנים בנעימות" - מה, הקנאביס כבר חוקי?!
    סגור
  • 2.
    נמאס
    אמילי 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא שםית, לא חכמה ולא נחמדה. נמאס שכל יום כותבים על המתלהמת התת-רמה העילגת הזו, באמת די
    סגור
  • 1.
    לא שפית
    פחח 12/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא הבנתי למה אתם קוראים לה שפית על סמך מה? באיזה אקדמיה היא למדה כל אחד שיודע לבשל דג עם רוטב ניחשב לשף?
    סגור
  • מכללללללללה
    מיכל 12/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מכירה את ה" שפית" אני רק יודעת ורואה שהיא פשוט עושה טעות אחר טעות נכון,היא רוצה להרויח את לחמה.אבל היא צאיכה לקחת החשבון שיש לה ילדים החשופים ונחשפים לקהל הרחב בכל מיני סיטואציות מביכות. למה? למה להוציא את כל הכביסה המלוכלכת בחוץ? ועוד מול מצלמות 24/7? מה? להרויח כסף ופירסום בכל מחיר? לא חבל להוציא אחכ" חס וחלילה לטיפולים רגשיים עבור הילדים ? ואני מקווה ומתפללת עבורם שלא יצטרכו בעה" ממש כואב לי עליהם.אף אחד לא שואל אותם אם הם מסכימים? לפחות את ה" בוגרים יותר" די ז'קי בבקשה לטובתך.תפביקי לייצר כותרות,זה לא מועיל לטווח הרחוק,לא לך ובטח לא ליילדייך ואחיינייך. די,מה קורה? מתיי תתעוררו על עצמכם?
    סגור