טלוויזיה

מירי מיכאלי חושפת: באיזו שעה היא מתעוררת לשידור?

מירי מיכאלי כמעט ולא ישנה אבל מעידה שהיא נהנית בסדר היום החדש שלה מאז החלה להגיש את 'העולם הבוקר'. וגם, מה אמר לה אברי גלעד לפני שהתחלפו?
מערכת ice |  1
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
מגישת התכנית 'העולם הבוקר' ברשת 13, מירי מיכאלי, נחתה לפני מספר חודשים במפתיע בתוכנית הבוקר הפופולרית. לאחר 15 שנים בהם הנחה אברי גלעד את התוכנית לצד מגישים שונים, ברשת החליטו לבנות מחדש את הפורמט, והציבו את מיכאלי לצד צביקה הדר ורותם ישראל.
מיכאלי היתה רגילה להיות טאלנטית של ערב, מרפי רשף, דרך לונדון וקירשנבאום וכמובן עד לפרויקטים שלה במהדורה המרכזית של ערוץ 10 וכיום 13. אמנם בעבר היא השתתפה כחברת פאנל בחדשות הבוקר של ניב רסקין, אך לתקופה קצרה יחסית. בריאיון שקיימה השבוע עם מירי בן דוד ליוי במגזין מנטה של אתר ynet, העידה על עצמה מיכאלי כי היא טיפוס של לילה. כיצד היא מסתדרת עם הקימה המוקדמת?
 
"אברי גלעד אמר לי שלא תהיה לי ברירה אלא ללמוד ללכת לישון מוקדם," אמרה מיכאלי, "אפילו ב־21:30 בערב. אבל זה לא ישים אצלי כי אני מסרבת. הילדים שלי הולכים לישון בסמוך לשעה הזו, ואני צריכה עוד זמן לעבוד, לומר היי לבעלי, יש כאן חיים. אני גם צריכה רגע לעצמי, שזה משהו שכמעט אין לי."
מיכאלי מספרת שהיא מתעוררת כל יום בארבע בבוקר (!), ויש לזכור שחוץ מתכנית הבוקר היא מכינה כתבות למהדורה המרכזית. היא מגדירה את עצמה וורקוהולית אבל עם זאת היא אומרת שהיא מאוד נהנית מהעשייה החדשה. עוד היא אומרת שגולת הכותרת שלה בחיים היא האימהות. "אנשים רואים אותי כאשת קריירה, אבל המהות שלי בחיים האלה זה לפני הכל להיות האמא של הילדים שלי. אמא שלי היא הסמל של האימהות והיא השראה ענקית עבורי."
כזכור, בדצמבר 2021 מירי מיכאלי סיימה את חופשת הלידה שלה, וחזרה בינתיים להגיש את 'לפני החדשות'. חודש לאחר מכן התחרשה ההחלפה ההיסטורית שהציבה אותה יחד עם צביקה הדר ורותם ישראל בתוכנית הבוקר, ואברי גלעד החל לשדר את 'מדד ישראל' ב-19:00, לפני מהדורת החדשות. תוכנית הבוקר נמצאת עדיין בשלבי ההסתגלות ומקווה להחזיר את הימים בהם רצועת הבוקר של רשת ניצחה ברייטינג את קשת, ובינתיים אברי גלעד הספיק לרדת מהמסך פעם נוספת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רגילה , לא להיט
    אגי 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר משעממת מתאימה לפקידת בנק
    סגור