טלוויזיה

אברי גלעד לא אשם בירידת 'מדד ישראל'? "הציבור חכם"

המגיש שעוזב שוב את המסך בשל סיום דרכה של התכנית בהובלתו ברשת 13, סיים עם דחקה על חשבון הערוץ כששאל מי אשם בכך ו-47 אחוז השיבו שהערוץ עצמו. הסטנדאפ על תחלופת המנכ"לים הרגיז את נדב טופולסקי: "לא בטוח שיאהב את הבדיחה הזאת"
מערכת ice |  2
מדד ישראל אברי גלעד (צילום יחצ רשת 13)
אמש (שני) בתכנית האחרונה בהחלט של 'מדד ישראל' בהובלתו של אברי גלעד, לא מעט בדיחות עלו בנוגע לסיום דרכה של התכנית אחרי חודשיים בלבד על המסך, כולל על תחלופת המנכ"לים לאחרונה ויש מי שאולי לא מרוצה מזה כל כך.
התכנית הנועלת של גלעד, שפתח את השידור בהתנצלות "נכשלתי" בעקבות ירידתה מוקדם מאוד מהצפוי, השיגה אמנם נתון סביר של 5.2%, אך זה היה רחוק מהתחרות שבערוץ המתחרה קשת 12, כאשר תכנית חסכון השיגה 11.2 אחוז בסך הכל.
 
דוד ורטהיים, עורך וואלה! ברנז'ה, כתב על כך: "לפי ״מדד ישראל״ של אברי גלעד, 47% מהציבור מאשימים את ערוץ 13 בירידת תוכניתו. אהבתי את הדחקה העצמית כמו כן הציבור כמו תמיד חכם".
 
רן בוקר, כתב התרבות של YNET טען: "היום שודרה התוכנית האחרונה של ״מדד ישראל״ ברשת. אברי גלעד העלה שאלה לקהל בבית ״מי אשם בכישלון התוכנית מדד ישראל״, רוב הצופים ענו רשת. נ.ב בקטע הסטנדאפ ששודר יש הסתלבטות על תחלופת המנכ״לים ברשת. האיש שעומד מאחוריה הוא נדב טופולסקי. לא בטוח שהוא יאהב את הבדיחה הזאת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אברי המלך
    ירון 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבעיה עם הסמול ובכלל הפרוגרסיבים בארץ ובעולם זה שהם בעצם גודעים את הענף שהם יושבים עליו הסתומים. יש גייס חמישי בפרקליטות בתשקורת בזרועות הביטחון (גנץ ויהיר גולן כמשל) וכמובן בגועליצית הסמול בשיתוף עם רעם והמשותקת של האחים המוסלמים !!.
    סגור
  • 1.
    חבל.היתה אחלה תוכנית איכותית ומעשירה (ל"ת)
    עצוב.לא מאפשריםצמיחה 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור