טלוויזיה

העסקה של קשת ו-RGE מגיעה לכנסת: יועז הנדל יכריע

יו"ר הועדה לפניות הציבור, חברת הכנסת יעל בן משה, פנתה לשר התקשורת יועז הנדל בבקשה להנגשת שידורי ספורט באופן נרחב לקהל מגוון בשלל פלטפורמות: "המנויים אינם נגישים לצפייה בפלטפורמות רבות" ובשל כך חיילי צה"ל חווים הדרה מהתכנים
מערכת ice | 
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון)
יו"ר הועדה לפניות הציבור, חברת הכנסת יעל בן משה, פנתה היום (חמישי) לשר התקשורת יועז הנדל בבקשה להנגשת שידורי ספורט באופן נרחב לקהל מגוון בשלל פלטפורמות.
"המנויים אינם נגישים לצפייה בפלטפורמות רבות", נכתב במכתב. בן משה מבקשת את התערבותו של שר התקשורת בשל תמונת המצב הנוכחית: "צפייה בערוצי הספורט כרוכה ברכישת חבילת ערוצים רחבה ויקרה שעלותה מאות שקלים בחודש. עם זאת, פעמים רבות גם החבילות היקרות אינם כוללות ערוצי ספורט בהם משחקים אטרקטיביים, וכך נדרשים הצופים לשלם תשלום נוסף".


חברת הכנסת יעל בן משה. צילום: דני שם טוב, כנסת
"אי לכך, ולאור המאבק ביוקר המחיה, מבקשת יו"ר הוועדה כי הנדל יתערב כדי לאפשר ליותר אזרחי ישראל לצרוך תוכן תרבות וספורט במחירים סבירים ונגישים, כמו גם במגוון פלטפורמות שידור". 
 
בן משה הזכירה את עיכוב המיזם FREETV שאמור לאפשר לאוהדי הספורט לצפות בכל ערוצי הספורט בתשלום חודשי של כמה עשרות שקלים בודדים, אך בשל קושי רגולטורי יש עיכוב נוסף בצפי לתחילת השידורים. 
חברת הכנסת חתמה את המכתבה בקריאה לפעולה מיידית: "אבקש התערבותך  על מנת לוודא כי ממשיך תהליך אישור השירות באופן המהיר ביותר תוך שימת דגש על הקהלים אותם ציינתי במכתב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה