טלוויזיה

בערוץ הספורט יערכו משדר מיוחד לזכרו של מודי בר און

הערוץ בו עבד המגיש, השחקן והתסריטאי המוערך ינציח אותו בתכנית מיוחדת של אולפן ליגת האלופות, אותה הגיש במשך 25 שנה, בהשתתפות להקות שהופיעו בה במשך השנים ושדרי ומגישי הערוץ
מערכת ice |  1
מודי בר און (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
התקשורת הישראלית כולה ותקשורת הספורט בפרט עדיין מתקשים לעכל את מותו הכואב בטרם עת של מודי בראון ז"ל, שהלך לעולמו בגיל 59 לאחר שנכנע למחלת הסרטן. בערוץ הספורט, בו עבד בר און כמגיש תכניות ספורט משנת 1994, הודיעו כי ייערך משדר מיוחד לזכרו של המגיש המוערך שהלך לעולמו בעקבות מחלת הסרטן. 
המשדר ייערך בהשתתפות אנשי ערוץ הספורט ולהקות שהופיעו לאורך השנים באולפן ליגת האלופות אותו ייסד בר און, דוגמת מוניקה סקס, הדג נחש, רונה קינן ועוד, במסגרת תוכנית מיוחדת של אולפן ליגת האלופות שתשודר הערב (שלישי) בשעה 21:00 בערוץ הספורט (5SPORT). 
אל המגרש הביתי של מודי, אולפן ליגת האלופות, יגיעו לחלוק לו כבוד אנשי ערוץ הספורט חבריו ועמיתיו המקצועיים: מירי נבו, נדב יעקבי, אבי מלר, עמיחי שפיגלר, עפר שלח, אלי גוטמן, שגיא כהן, יהונתן כהן, מאיה רונן כמו גם חבריו עודד קטש, ניר קלינגר דוד ליפשיץ ורינו צרור ועוד.
כאמור, בר און החל את דרכו בערוץ הספורט לפני כ-28 שנה. בין השנים 1997-2021 הנחה את אולפן ליגת האלופות תוכנית אשר הכי מזוהה איתו לאורך כל הקריירה שלו. מלבד אולפן ליגת האלופות, הגיש בר און בין היתר גם את תכניות סיכום משחקי השבת בליגת העל בכדורגל דוגמת "שער חמש" ו"חי משבת" וכן את מגזין הכדורסל "סל בסלון", "יציע העיתונות" ובשנים האחרונות גם הוביל את הפאנל של המשחק המרכזי בליגת העל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סליחה, אני חושב אחרת
    גדי 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מודי בר און היה אדם ראוי, מוכשר, ולצערנו נפטר צעיר. הוא עבד במקום מכובד, אבל נראה לי שהערוץ אינו אחוזה פרטית ואין לקחת שעות שדור מן המסלול. גם במהדורות החדשות היו כתבות (איכות בסדר), אבל איני חושב שאם שר היה נפטר היו מקדישים לא את אותה מנת זמן. וכל זה, לא בפעם הראשונה.
    סגור