טלוויזיה

לירון ויצמן נשארת בבית: מי ינחה את האח הגדול?

באח הגדול יעלו הערב לשידור אחרי שאנשי הפקה רבים וגם מנחת התוכנית התבררו כחולים בקורונה אחרי שידור הפרק בשבת. איך מתמודדים עם השינויים בהפקה?
מערכת ice | 
לירון ויצמן (צילום מיכה לובטון)
הפתעה לא נעימה להפקת האח הגדול ברשת 13 ביום ראשון שבוע, שניים ממובילי התכנית ייאלצו להעדר בתכניות הקרובות לאחר שהתגלה כי הם מאומתים לנגיף הקורונה, דבר שמגיע משום מקום רגע אחרי פתיחת העונה החזקה מבחינת רייטינג.
תחילה התברר כי המגישה לירון וייצמן חיובית לנגיף ועל כן היא לא תוכל להנחות לצד גיא זוארץ את התכניות הבאות עד שתצא שלילית בבדיקה. וייצמן לקחה חלק בשלושת הפרקים הראשונים וכעת מיד לאחר הפרק השלישי התברר כי נדבקה.
 


מיד לאחר מכן התברר גם כי מי שמשמש האח הגדול, רועי עוז, נדבק גם הוא בנגיף וייאלץ להעדר גם כן מהתכניות הקרובות ברשת 13. אך בהפקה טוענים כי הייתה להם תכנית מגירה במקרה שכזה.

ביום ראשון שודר פרק נוסף של האח הגדול, בו נכחה ויצמן, וההסבר לנוכחות המבודדת היה צילום מקדים של קטעי ההנחיה, שצולמו בסמוך לצילומי הפרק בשבת. הערב (רביעי), בהפקת התוכנית ייאלצו להתמודד לראשונה עם חסרונה של ויצמן.

עמדת הקונטרול המבודדת. צילום: רשת 13

אז מה עושים בהפקה עם שני החורים בהפקה? נראה שלויצמן אין מנחה מחליפה וגיא זוארץ, מנחה התוכנית ינחה אותה הערב לבדו, בלי מנחה אורח. באשר לרועי עוז, עורך התוכנית הראשי והאח הגדול בעצמו? בהפקה התארגנו על מתחם בידוד עבור עוז ששוהה בקראוון סמוך לבית האח וממשיך בתפקידו משם, ומלווה בצוות רפואי, כך שהאח הגדול לא הולך לשום מקום.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה