טלוויזיה

יעל בר זוהר נפרדת מגיא זו-ארץ: "נכנסתי למונית והתפרקתי"

רגע אחרי גמר הישרדות VIP 4 ורגע לפני גמר רוקדים עם כוכבים שישודר הערב בקשת 12, הצמד שהתפצל לשני הערוצים המתחרים לפני חצי שנה, נפרד שוב, "התפרקתי בבכי"
מערכת ice |  6
גיא זוארץ ויעל בר זוהר (צילום רפי דלויה)
בזמן שהישרדות עדיין לא השאירה מאחור את הכותרות בעקבות תרגיל מבחן האש שהכריע את גמר העונה ה-11 בפורמט, יעל בר זוהר, אשתו של מנחה התוכנית המיתולוגי חושפת בעמוד האינסטגרם שלה כי בן זוגה ממריא היום יחד עם הפקת התוכנית בחזרה.
בר זוהר פרסמה סרטון של בוקר הפרידה הזוגי שלהם ואף הוסיפה פוסט פרידה מרגש, "החצי השני שלי טס היום - לחצי השני של העולם... בפעם ה12 (בת-מצווש) מה כבר אפשר להגיד? התחבקנו אבל איך שנכנסתי למונית (בדרך לרוקדים) התפרקתי בבכי.
"אני אתגעגע אליך! כן! עדיין! האהבה שלי אליך טפו טפו חמסה רק גדלה וכל התקופה האחרונה תמכת בי כמו שרק נסיך מאגדות כמוך יכול. אוהבת אותך כל כך. סליחה שלא יכולתי ללוות אותך לשדה תעופה כמו תמיד. מבטיחה לשמור על הילדים, ההורים ועליי .אמן שהתקופה תעבור מהר ובשלום . תודה שאתה שלי".
את הפרסום באינסטגרם עושה בר זוהר דווקא ברקע ההשתתפות שלה בשוברת הרייטינג התורנית של המתחרה קשת 12 - רוקדים עם כוכבים, שם טיפסה בר זוהר עד לרביעיית הפיינליסטים ונפלה רגע לפני הגמר כשהיא מתמקמת רביעית לעונה.
הערב ישודר הגמר בשידור חי בקשת 12, בנוכחותה של בר זוהר, מה שמנע ממנה לדבריה ללוות את בעלה לצילומי התוכנית בערות המתחרה. את מועד הטיסה של זו ארץ חשפה בר זוהר כבר לפני שבוע, רגע אחרי גמר הישרדות, אז כתבה, "לא מאמינה שבעוד שבוע בדיוק אתה נוסע שוב לחודשיים", וחדי העין כבר זיהו אז, שנסיעה של זוארץ בתקופת האביב למשך חודשיים משמעותה אחת: צילומי העונה הבאה של הישרדות.
 גיא זו-ארץ התחיל לשמש כמנחה הישרדות בשנת 2007, ואחרי שעברה בין ערוץ 10 ל-2 לערוץ 13 אחרי הפיצול, הוא עדיין משמש כמנחה התוכנית כשבדרך הספיק להנחות פורמטים נוספים, אך באף מקרה לא החזיק בכזו קדנציה ארוכה.
ועכשיו לעניין הכסף. כבר נוכחנו להבין את סדר הגודל של הסכומים ששופכים בהפקה של הישרדות עבור הטאלנטים בעונה כששכרו של יובל שם טוב (יובל המבולבל) נחשף עם חוזה ליהוק של 300 אלף שקלים, כנראה היקר ביותר בתולדות הפורמט.
אם כך, כמה מקבל המנחה שהפך לשם השני של הפורמט בישראל? זו-ארץ, הסתבר, לא מקבל על הישרדות שקל. ועכשיו נדייק: למרות שמדובר באחד מתפקידי ההנחיה התובעניים שגובה מחיר משפחתי משמעותי מאוד, זוארץ מקבל תשלום לפי חוזה טאלנט כללי ברשת 13, ולא לפי החודשיים בהם שוהה בפיליפינים בזמן ההפקה.
  
במסגרת חוזה הטאלנט זו-ארץ לא מקבל עבודות עם המתחרים בקשת 12, ומשמש כמנחה של האח הגדול והישרדות באופן, וכמו שקרה בחצי הגמר של אקס פקטור - פנוי לעוד פרויקטים חד פעמיים בערוץ שיכולים לכלול ערבים מיוחד וטקסים שמשודרים בערוץ.
עבור כל התענוג הזה זוארץ חתום על חוזה טאלנט שמנמן של מעל למיליון שקלים בשנה שמשולם לו כמשכורת חודשית. ככל הנראה, הטאלנט הוותיק של רשת מקבל בחודש כ-100 אלף שקל, כשהפרויקטים המרכזיים שלו בערוץ כאמור הם הישרדות והאח הגדול.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מי צריך פנלים?? רק מסכנים (ל"ת)
    חליק7 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    כבוד
    Sbba 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה נראה זוג שהולך בדרכי השם והתורה.אהבה ניצחית עד לנשימה האחרונה.כבוד לזוג וכבוד למשפחה.אלוהים אוהב אותכם
    סגור
  • 4.
    מיותרת לחלוטין.
    יערה 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יש בה? כלום!!!!
    סגור
  • 3.
    לא מעניין
    תנין 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    את מי זה מעניין
    סגור
  • 2.
    גם סאלימה, הבת של פאטמה, עוזרת הבית
    מורטל 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלי יצאה למחנה הנוער בכפר לשלושה ימים בהרים, והן שתיהן בכו נורא לפני שסאלימה עלתה לאוטובוס. כמה מרגש!!
    סגור
  • 1.
    כותרת נבזית לזוג יפה (ל"ת)
    השפוי 04/2022/12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור