טלוויזיה

הישרדות תחת מתקפה: "משפילים ברמה הכי אישית"

המתקפה על הישרדות ממשיכה, ואחרי שידור הפרק האחרון בו המתמודדת שירה פרבר ספגה א שמחבריה למשחק, הביקורת של חנוך דאום ממשיכה לעשות רעש
מערכת ice | 
הישרדות VIP עונה 4 (צילום יחצ 13)
הישרדות VIP שמשודרת ברשת 13 כבר 40 פרקים, חוטפת ביקורת מכיוון מפתיע - הקומיקאי והפובלציסט חנוך דאום. בסטורי שפרסם דאום באינסטגרם והפך ויראלי בו הוא מותח ביקורת חריפה על הפרק האחרון ששודר ברשת 13.
דאום פתח את הסטורי שלו וכתב, "זה קצת 2002 לעסוק במשהו שהיה בריאליטי, למי בכלל אכפת, אבל שמעו, ראיתי עכשיו הישרדות והיה משחק כזה ששואלים את כולם שאלות רעות עם מי לא תהיה בקשר אחרי התוכנית, מי אוכל הכי הרבה, וכאלה, ויצא ככה שהרבה בחרו את אותה שורדת בכמה וכמה שאלות רעות".
דאום הוסיף וכתב, "בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה וזה כבר לא היה משחק אלא הלבנת פנים מדאורייתא כזו, וליבי נחמץ על זו שנבחרה כל הזמן בשאלות המעליבות, וחשבתי גם על משפחתה שצפתה בזה מן הסתם והתבאסה, בקיצור אולי הזדקנתי כי אני בעיקרון ממש אוהב ריאליטי ומה יש לקחת קשה הרי זה רק משחק ואני צופה בעונה הזו ונהנה, אבל וואלה, אני אוהב שזה מצחיק לא שזה פוגעני ועצוב ומשהו בפרק היה לי ממש מבאס ואפילו קשה לצפייה".
דאום קיבל תגובות רבות על הסטורי הביקורתי ובחר לפרסם אותו גם בעמוד הפייסבוק שלו והדהד שוב את הסוגיה, "אחרוג ממנהגי ואעלה פה משהו שהעליתי אתמול בלילה לסטורי כי קיבלתי עליו הרבה תגובות והבנתי שאני לא לבד בהרגשה הזו וזה לא בגלל שהזדקנתי אלא שבאמת יש הבדל בין לבקש משורדים לאכול מאכלים מגעילים באיזה משחק או להדיח חברים מהשבט, לבין משחק הסוציומטרי הזה שבו מתמודדים פשוט משפילים ברמה הכי אישית מישהו אחר מהמשחק, ואני נשבע לכם שאני לגמרי אוהב ריאליטי, לא מרגיש מעל הז׳אנר או משהו, אבל לא יודע, אולי הגיע הזמן, על הדבר הספציפי הזה, לחשוב עוד הפעם?".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה