תקשורת ומדיה

הישרדות ורשת 13 מותקפת: "פרק מבאס ואפילו קשה לצפיה"

חנוך דאום שיתף בדעתו לגבי הפרק האחרון של הישרדות VIP ברשת 13: "בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה וזה כבר לא היה משחק אלא הלבנת פנים, אני צופה בעונה הזו ונהנה אבל וואלה אני אוהב שזה מצחיק, אבל לא פוגעני ועצוב ומשהו בפרק היה לי ממש מבאס"
מערכת ice |  5
הישרדות VIP עונה 4 (צילום יחצ 13)
הפרק האחרון ב'הישרדות VIP' ברשת 13 זכה לתגובה חריפה ביותר מצד העיתונאי חנוך דאום שיצא בביקורת על מבחן הסוציומטרי שערכו השורדים אחד לשני, בו שירה פרבר הייתה על המוקד ובדעת רוב זכתה לתארים מפוקפקים למדי.
דאום כתב באינסגרם שלו: "ראיתי עכשיו הישרדות והיה משחק כזה ששאלו שאלות רעות עם מי לא תהיה בקשר אחרי התוכנית, מי אוכל הכי הרבה וכאלה, ויצא ככה שהרבה בחרו את אותה השורדת בכמה וכמה שאלות רעות".
"בשלב מסוים זה התחיל להיות לא מגניב ולא נעים לצפייה וזה כבר לא היה משחק אלא הלבנת פנים מדאורייתא וליבי נחמץ על זו שנבחרה כל הזמן בשאלות המעליבות. חשבתי גם על משפחתה שצפתה בזה ומן הסתם התבאסה".
 
"בקיצור, אולי הזדקנתי כי בעקרון אני ממש אוהב ריאליטי ומה יש לקחת קשה זה הרי רק משחק. אני צופה בעונה הזו ונהנה אבל וואלה אני אוהב שזה מצחיק, אבל לא פוגעני ועצוב ומשהו בפרק היה לי ממש מבאס ואפילו קשה לצפיה".
לאחר מכן הוסיף בפייסבוק שלו: "אחרוג ממנהגי ואעלה פה משהו שהעליתי אתמול בלילה לסטורי כי קיבלתי עליו הרבה תגובות והבנתי שאני לא לבד בהרגשה הזו וזה לא בגלל שהזדקנתי אלא שבאמת יש הבדל בין לבקש משורדים לאכול מאכלים מגעילים באיזה משחק או להדיח חברים מהשבט, לבין משחק הסוציומטרי הזה שבו מתמודדים פשוט משפילים ברמה הכי אישית מישהו אחר מהמשחק, ואני נשבע לכם שאני לגמרי אוהב ריאליטי, לא מרגיש מעל הז׳אנר או משהו, אבל לא יודע, אולי הגיע הזמן, על הדבר הספציפי הזה, לחשוב עוד הפעם?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שיצר השטן
    תכנית 02/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי להראות איך כל אחד ימכור את אמא שלו תמורת תאוות כסף. המשחק מבוסס על היעדר מצפון רוע ואי יושר. משחק של השטן וגיא זוארץ הוא מעין שד לא מוצלח :|
    סגור
  • 3.
    הערוץ ייסגר
    רשת 13 מדממת 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רייטינג נמוך. תכניות פח
    סגור
  • 2.
    אני דוקא חושב שזה טוב להציב מראה בפני האדם מדי פעם
    בני 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה אולי ישתנה לטובה. אולי הוא לא מודע? ואם כן ולא איכפת לו - אז לא איכפת לו
    סגור
  • 1.
    צודק.. השאלה עם מי לא תשמור על קשר הפכה תבטן (ל"ת)
    אני 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שמע
    מבחן סוציומטרי 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ירצה לשמור על קשר עם שירה??? חתיכת מתנשאת שחושבת שהיא גאונה וכולם טיפשים מי ישמע מה היא כולה השתתפה בהצגה במתנס משחקת את עצמה גל גדות כולה מלצרית בבית קפה.אולי זה טוב כדי שתשנה את ההתנהגות המתנשאת הזו.
    סגור