שיווק ופרסום

כוכבת הישרדות קטפה קמפיין ראשון במאות אלפי שקלים

לייה גיל, מעצבת פנים ובעלת סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, שמככבת בריאליטי "הישרדות VIP" של רשת 13, משתפת פעולה עם חברת טאיו מטבחים מזה תקופה ואף אמונה על עיצוב אולם התצוגה החדש של החברה שיפתח בקרוב
מערכת ice |  2
הישרדות VIP עונה 4 (צילום יחצ 13)
טאיו מטבחים הודיעו כי בחרו בליה גיל להיות הפרזנטורית הרשמית של החברה וחתמו עימה חוזה לשנה הקרובה עם אופציה לשנתיים נוספות בחוזה שעלותו מוערכת בסכום כולל של מאות אלפי שקלים.
במסגרת ההסכם תופיע גיל בקמפיין טלוויזיה, על שלטי חוצות, במודעות בעיתונים, באתרים ובכלי התקשורת השונים כשתוביל את הסלוגן "הבחירה שלי טאיו מטבחים". בנוסף תקדם גיל סדנאות למעצבי פנים ואדריכלים באולמות התצוגה של החברה. משרד הפרסום מגורה מדיה, בבעלות רועי מגורה, הינו משרד הפרסום שנבחר להוביל את הקמפיין.
טאיו מטבחים הינה חברת מטבחים בשליטת הבעלים, משפחת בן שמחון הירושלמית, דור שלישי בענף הנגרות, הנשענים על עשרות שנות ניסיון וידע נרחב שבעזרתו נבנו היסודות ורזי המקצוע של הרכבת וייצור המטבחים.
 
אור בן שמחון, הבעלים של טאיו מטבחים מציין: "אני גאה ושמח להפוך את לייה גיל לפנים של טאיו מטבחים בשנים הקרובות. לייה מתחברת לקו ולערכים של מטבחי טאיו במקצועיות, באישיות, באלגנטיות ובאיכות שלה. אני בטוח ששיתוף הפעולה עם ליה יביא את מטבחי טאיו לכל בית במדינת ישראל. אנו שואפים ומקווים להיות חברת המטבחים המובילה בישראל תוך 3 שנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לייה בחורה דוחה ורעה
    סוזן 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לייה בחורה דוחה ורעה הייתם לוקחים עת אלה. אחלה בחורה.
    סגור
  • 1.
    מגיע לך
    עליזה 12/2021/16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מגיע לך תהני
    סגור