שיווק ופרסום

חברת באפ בהסכמים להשקת שלושה קמפיינים, זה הסכום שתרוויח

חברת באפ טכנולוגיות התקשרה בהסכמים להשקת שלושה קמפיינים למותגים בינלאומיים על בסיס פלטפורמת החברה. מנכ"ל החברה: "חיזוק ערוץ ההכנסות של באפ מפרסום ישיר על בסיס הפלטפורמה שלנו"
מערכת ice | 
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות (צילום אילן ספירא)
חברת באפ טכנולוגיות (Buff.game), שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לשחקני משחקי וידאו ברחבי העולם והונפקה לאחרונה בבורסה בת"א, מדווחת היום (שלישי) כי התקשרה בהסכמים להשקת שלושה קמפיינים למותגים בינלאומיים על בסיס פלטפורמת החברה וזאת בהיקף הכנסות צפוי של 650-750 אלף דולר.
הסכמים אלו מהווים חיזוק להכנסות החברה מערוץ הפרסום הישיר על בסיס פלטפורמת החברה, וזאת בנוסף לערוצי ההכנסות הנוספים ממכירת שטחי פרסום על גבי פלטפורמת החברה (פרסום לא ישיר), וכן הכנסות ממנויי פרימיום.
קמפיין אחד הוא עם Monster energy - מותג משקאות אנרגיה מוביל המכוון לגיימרים מאירופה ואסיה. קמפיין נוסף הוא עם מותג אמריקאי למשקאות בריאות וקמפיין שלישי הוא עם חברה פיננסית, כאשר שני האחרונים מכוונים לגיימרים בארה"ב. הקמפיינים יושקו על גבי פלטפורמת החברה במהלך החודשים דצמבר-פברואר, ויכללו טורנירים נושאי פרסים.
במהלך כל קמפיין, שיימשך בין שבועיים לארבעה שבועות, יוכלו משתמשי הפלטפורמה להשתתף בטורנירים ייעודים, אליהם ניתן להירשם דרך האפליקציה של באפ. מדובר בטורנירים נושאי פרסים במימון כל אחד מהמותגים הבינלאומיים, שייערכו עם אחד או יותר ממשחקי הפלטפורמה המובילים כגון: League of Legends,Apex Legends ועוד. במהלך הטורנירים, החברה תנטר את הישגי השחקנים ותתגמל אותם בפרסים שונים, בנוסף ל'נקודות באפ' אותן ניתן להמיר למוצרים רלוונטיים לגיימרים במרקט פלייס שנמצא באפליקציה.
עילי דה-בר, מנכ"ל באפ טכנולוגיות ציין: "ההסכמים עליהם אנחנו מעדכנים היום מהווים צעד חשוב בהרחבת שיתופי הפעולה שלנו עם מותגים בינלאומיים וחיזוק ערוץ ההכנסות של באפ מפרסום ישיר על בסיס הפלטפורמה שלנו, ובמקביל תורמים להגדלת החשיפה של באפ לשחקנים חדשים שישתתפו בטורנירים שנקיים. אנחנו שואפים להביא טורנירים ושיתופי פעולה דומים גם לקהל הישראלי ובעקבות זה לגרום לצמיחת ענף ה- ESPORT בישראל ולהפוך אותו לענף משמעותי כפי שמתייחסים אליו בכל העולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה