מינויים

ה-CMO של אוברוולף: שחקן ומפיק הוליוודי, אלוף ישראל בטקוואנדו

שחר סורק מונה לתפקיד ה-CMO החדש של סטארטאפ הגיימינג אוברוולף. בשנים האחרונות התעסק בייעוץ אסטרטגיה, שיווק ומיתוג במספר חברות. לפני כן, היה שחקן ומפיק בישראל ובהוליווד ואלוף ישראל בטקוואנדו חמש פעמים
אביחי דלאל | 
שחר סורק (צילום overwolf)
סטארטאפ הגיימינג OverWolf  המפתח פלטפורמה ליצירת מודים ואפליקציות למשחקי מחשב הכריז היום (ראשון) על מינוי CMO, סמנכ"ל שיווק חדש, שחר סורק. לפני המינוי, סורק שימש כסמנכ"ל השיווק של חברת ספייסמש ומספר תפקידים בכירים רבים בתחום הטכנולוגיה והגיימינג.
במהלך השנים האחרונות שימש שחר כיועץ לענייני אסטרטגיה, שיווק ומיתוג במספר חברות, וביניהן חברת אוברוולף – אותה ליווה בשנתיים האחרונות. ובעברו היה סורק שחקן ומפיק בישראל ובהוליווד, ובנוסף היה 5 פעמים אלוף ישראל בטאקוונדו ומחזיק בדרגה של מאסטר.
מאוברוולף נמסר כי: "סורק בעל ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתעשיית הגיימינג והטכנולוגיה, במהלכן הקים וניהל חברות סטארט-אפ מובילות. אחת הבולטות שבהן היא חברת Seven Elements Studios, המתמחה בפיתוח משחקי אסטרטגיה מקוונים מרובי משתתפים - בה היה מייסד ומנכ"ל. עם הצטרפותו הרשמית לחברה, מוביל שחר את כל תחום השיווק, המיתוג ושיתופי הפעולה האסטרטגיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה